ik moet eerst mijn BR maar eens goed omhoog krijgen weer..
Zijn er eigenlijk ook mensen hier die alleen van het pokergeld leven?
zou wel een dream zijn natuurlijk..
Toch leuk om de onzin die ik toen uitkraamde terug te lezen toen ik nog zo'n klein schattig jongetje was.
Oorspronkelijk gepost door eruk
Toch leuk om de onzin die ik toen uitkraamde terug te lezen toen ik nog zo'n klein schattig jongetje was.
Uitgeklimd
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Toch leuk om de onzin die ik toen uitkraamde terug te lezen toen ik nog zo'n klein schattig jongetje was.Uitgeklimd
![]()
uitgewat?
Tot nu toe had ik alles nodig voor BRM om de limieten op te klimmen nu (NL100), bij NL200 ben ik wel uitgeklimd denk ik en vanaf dan kan ik gewonnen geld gaan uitcashen.
Aldus eruk
Atm nog niks, ik wil een BR opbouwen en een skill zodat ik NL50 beat, en dan ga ik uitcashen
Voorlopig is mijn BR nog niet hoog genoeg om uit te cashen
Zou ik ook pas doen als ik een deftig limiet bereikt heb. Of eens een uitzonderlijk hoge cash zou maken ...
voorlopig wil ik ook blijven klimmen in d elimieten
ondertussen heb ik wel van mijn pokergeld een nieuw scherm, een nieuwe grafische kaart en een nieuwe extHDD gekocht
owkeeejjj , explains...
ik had data niet gezien ,dacht dattet nieuwe was
zag heel wat mensen die met hun winnigs toch al net iets minder bescheiden mochten zijn imo:D
maar nu merk ik dat het van 2 jaar geleden is , wat veel verklaart:D
Ik heb ooit een flink deel uitgecasht (omdat ik gewoon nog niet klaar was om de juiste limieten met die bankroll te gaan spelen). Heb daarmee een scherm gekocht en voor de rest aan de kant gezet.
Nu speel ik met de rest door (en dat is alweer boven het gedeelte dat ik ooit uitcashte, en ver erboven ma bon) en ga ik in de limieten proberen te stijgen ^^
Tot nu toe HEM pro version mee gekocht en een paar kleine dingetjes OL mr ga binnenkort wrss een aardig deel uitcashen(iets van een 6a700) om wat leuks mee te doen.
Heb momenteel namelijk ook meer dan genoeg BR voor de variant waarin ik beter in wil gaan worden, nl NL20SH, en als ik dat uitcash houd ik nog bijna 60 BI over dusjah
Nox
Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus
Tot nu toe HEM pro version mee gekocht en een paar kleine dingetjes OL mr ga binnenkort wrss een aardig deel uitcashen(iets van een 6a700) om wat leuks mee te doen.
Heb momenteel namelijk ook meer dan genoeg BR voor de variant waarin ik beter in wil gaan worden, nl NL20SH, en als ik dat uitcash houd ik nog bijna 60 BI over dusjah![]()
Nox
Veel plezier ermee man
BR heeft niet de hoogte of de constante stijging dat uitcashen de moeite is. Via FT spaarde ik voor een iPod Touch, maar die blijken uit de shop te zijn gehaald.
Misschien dan maar een deel uitcashen en gewoon in de winkel kopen.
Oorspronkelijk gepost door MagicNo14
Pinten drinken....![]()
Me too
Al kan ik niet van heel veel winsten spreken
@Shenno: een kleine investering om er later meer met terug te verdienen?