Ga naar het forum
WAt is jou meest ge...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WAt is jou meest gehaate hand?

38 Berichten
33 Gebruikers
0 Reacties
3,722 Weergaven
NietzscheF
PokerStrategist

aq/kk full tilt special> bad beat coming baby X(

HoofdVogel
Oldschool Grinder

ik haat mijn handen niet :P

mijn meest verliezende qua bb is QQ, ma ik vind het wel fijn om met ze te spelen :)

JJ en AJ, fold ze altijd, zelfs al ben ik bb en fold de rest van de tafel ook;)

Oorspronkelijk gepost door Karelvd

Yeaaaaah.... about that.... Ik denk dat je value laat liggen, nietwaar? :P En ik vind het wel knap dat je in de BB überhaupt de mogelijkheid hebt te folden als iedereen foldt, dat is mij nog niet gelukt :P

AK Ik maak dat nooit meer goed. Verlies heel vaak van een lagere A allin preflop. En dan hebben we het nog niet over de normale coinflips. Ik ben een tijdje bang voor deze hand geweest.

En tegen mij hitten ze altijd X(

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Oorspronkelijk gepost door Karelvd

Yeaaaaah.... about that.... Ik denk dat je value laat liggen, nietwaar? :P En ik vind het wel knap dat je in de BB überhaupt de mogelijkheid hebt te folden als iedereen foldt, dat is mij nog niet gelukt :P

Snel op sit out klikken;)

bij mij tegenwoordig toch zeker ook AK, suited or offsuit, maakt niet uit, de laatste tijd zit die altijd wel beat, flop ik er nix mee of is de flop een regelrechte ramp(bv gisteravond nog: top 2 floppen en tegen een set zitten...)

Nox

Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus
bij mij tegenwoordig toch zeker ook AK, suited or offsuit, maakt niet uit, de laatste tijd zit die altijd wel beat, flop ik er nix mee of is de flop een regelrechte ramp(bv gisteravond nog: top 2 floppen en tegen een set zitten...)

Nox

Gebeurt hier 8 keer op een dag X(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mijn nu KK denk deze week allemaal verloren dnek minstens goed voor een verlies van 400$op nl 50 door kk

ok, bij mij is het net erger geworden: heb momenteel zowat een hekel aan elke starthand die speelbaar is op Cake want gewoonweg alles wordt gekraakt...

hopelijk valt die switch snel trg op boom ipv doom...

(nee, echt, voor mij hoeft het niet om men full house tegen quads te zien aanlopen, thx but no thx)

Nox

Nagger82
Oldschool Grinder

AQ vroege positie

TikkesBE
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door tuneboy2301

Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus

Nox

Gebeurt hier 8 keer op een dag X(

Als het niet meer is..._o:

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SonicXT
Mijn linker, ze kunnen zeggen wat ze zeggen, 't voelt toch ni't zelfde

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

DeHufter
PokerStrategist

ook JJ een TT..

heb zelfs al een paar keer meegemaakt dat de J/T valt en iemand een runner, runner straight heeft....

...ik krijg al een knoop in mijn maag zodra ik ze krijg :D

Q3, ik flop er altijd een fullhouse mee, maar er is altijd iemand anders met een hogere straat!

:rolleyes:

numbnuts1980
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Ralphtodo
Q3, ik flop er altijd een fullhouse mee, maar er is altijd iemand anders met een hogere straat!

:rolleyes:

?(

was een grapje :D