aq/kk full tilt special> bad beat coming baby
ik haat mijn handen niet
mijn meest verliezende qua bb is QQ, ma ik vind het wel fijn om met ze te spelen
Oorspronkelijk gepost door Karelvd
JJ en AJ, fold ze altijd, zelfs al ben ik bb en fold de rest van de tafel ook;)
Yeaaaaah.... about that.... Ik denk dat je value laat liggen, nietwaar?
En ik vind het wel knap dat je in de BB überhaupt de mogelijkheid hebt te folden als iedereen foldt, dat is mij nog niet gelukt
AK Ik maak dat nooit meer goed. Verlies heel vaak van een lagere A allin preflop. En dan hebben we het nog niet over de normale coinflips. Ik ben een tijdje bang voor deze hand geweest.
En tegen mij hitten ze altijd
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Oorspronkelijk gepost door Karelvd
JJ en AJ, fold ze altijd, zelfs al ben ik bb en fold de rest van de tafel ook;)Yeaaaaah.... about that.... Ik denk dat je value laat liggen, nietwaar?
En ik vind het wel knap dat je in de BB überhaupt de mogelijkheid hebt te folden als iedereen foldt, dat is mij nog niet gelukt
![]()
Snel op sit out klikken;)
bij mij tegenwoordig toch zeker ook AK, suited or offsuit, maakt niet uit, de laatste tijd zit die altijd wel beat, flop ik er nix mee of is de flop een regelrechte ramp(bv gisteravond nog: top 2 floppen en tegen een set zitten...)
Nox
Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus
bij mij tegenwoordig toch zeker ook AK, suited or offsuit, maakt niet uit, de laatste tijd zit die altijd wel beat, flop ik er nix mee of is de flop een regelrechte ramp(bv gisteravond nog: top 2 floppen en tegen een set zitten...)Nox
Gebeurt hier 8 keer op een dag
Mijn nu KK denk deze week allemaal verloren dnek minstens goed voor een verlies van 400$op nl 50 door kk
ok, bij mij is het net erger geworden: heb momenteel zowat een hekel aan elke starthand die speelbaar is op Cake want gewoonweg alles wordt gekraakt...
hopelijk valt die switch snel trg op boom ipv doom...
(nee, echt, voor mij hoeft het niet om men full house tegen quads te zien aanlopen, thx but no thx)
Nox
Oorspronkelijk gepost door tuneboy2301
Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus
bij mij tegenwoordig toch zeker ook AK, suited or offsuit, maakt niet uit, de laatste tijd zit die altijd wel beat, flop ik er nix mee of is de flop een regelrechte ramp(bv gisteravond nog: top 2 floppen en tegen een set zitten...)Nox
Gebeurt hier 8 keer op een dag
![]()
Als het niet meer is...♠_o:
Oorspronkelijk gepost door SonicXT
Mijn linker, ze kunnen zeggen wat ze zeggen, 't voelt toch ni't zelfde
ook JJ een TT..
heb zelfs al een paar keer meegemaakt dat de J/T valt en iemand een runner, runner straight heeft....
...ik krijg al een knoop in mijn maag zodra ik ze krijg
Q3, ik flop er altijd een fullhouse mee, maar er is altijd iemand anders met een hogere straat!
Oorspronkelijk gepost door Ralphtodo
Q3, ik flop er altijd een fullhouse mee, maar er is altijd iemand anders met een hogere straat!
![]()