Ga naar het forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Maak jij gebruik van deze unieke mogelijkheid voor een usersession review? Poll is gemaakt op jan 27, 2010

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Analyseer jij jouw game?

20 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
2,054 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Het analyseren van je pokerspel is een van de belangrijkste factoren die bepalen of jij als pokerspeler jezelf constant blijft ontwikkelen.

Naast al het educatieve materiaal als video's, artikelen en coachings heb jij in januari ook nog eens de unieke gelegenheid om jouw pokersessie gratis te laten reviewen door een van onze coaches.

Het mooiste is; Het kan bijna niet eenvoudiger:

1. Ga lekker pokeren en neem het op
  2. Upload de video en stuur ons de link
  3. Even geduld en jouw sessie wordt gereviewed door een van onze coaches.

Op het forum vind je gedetailleerde informatie over deze promotie en kun je terecht voor hulp met het opnemen van de video's, het uploaden en alle andere vragen:

19 reacties
Nivlem
Oldschool Grinder

Mag ik hier ook een video voor opnemen? :D.

Ik wil het wel doen ("nog opsturen" gestemd), maar het lijkt me ook zo confronterend. :D Beter nu confronterend dan niet verder komen dan NL10 natuurlijk, maar ik denk dat ik me er heel erg van bewust zou zijn dat de keuzes die ik maak geanalyseerd gaan worden door anderen, niet alleen door de coaches, maar ook de hele community. Weet niet of mijn ego dat aan kan. :tongue:

Moet niet zo zeiken natuurlijk en het gewoon doen, maar ik weet niet of ik m'n "normale" spel zou kunnen spelen als ik weet dat het daarna door de gehaktmolen gehaald gaat worden. :D

Ik vind het een geniale promotie, werkelijk waar!

Heb zelf nog geen sessie opgenomen en ingestuurd, nog even zien of ik dat doe. :)

Ik ga waarschijnlijk morgenavond of vrijdag een sessie opnemen. (Ivm examens nog niet kunnen doen)

NLDPeter
PokerStrategist

Heb de sessie opgenomen maar hij is te groot voor rapidshare (350MB) dus ik ben hem aan het splitsen in 2 files... zzzZZzzzZZZz

Roachor
PokerStrategist

ik zou graag mijn game laten analyseren maar ben nog maar bronze member dus denk dat ik maar eerst goed de basics moet kennen.. dus mezelf opwerken tot minimaal zilver en dan maar eens goed studeren etc etc.

bedankt voor deze ludieke actie ! en ga zeker in de toekomst meedoen

Ik weet niet of ik nog iets ga opsturen een paar weken ging het zo slecht maar nu gaat het gewoon weer goed waardoor ik denk dat als ik een filmpje opstuur ik er niet heel veel van leer. (Ik speel op NL10)

Yoghi
BlackMember

Ik analyseer mijn spel niet, ik blijf liever op de laagste limieten spelen

Oorspronkelijk gepost door Monkeye
Ik weet niet of ik nog iets ga opsturen een paar weken ging het zo slecht maar nu gaat het gewoon weer goed waardoor ik denk dat als ik een filmpje opstuur ik er niet heel veel van leer. (Ik speel op NL10)

Hey Monkeye, het is nooit verkeerd om eens iemand van buitenaf naar je spel te laten kijken. Soms zie je zelf iets over het hoofd wat iemand anders wel voor je ziet. Je zult er hoe dan ook wel van leren, zeker de moeite waard dus. Je bent nooit goed genoeg om niets meer te kunnen bijleren. :)

Oorspronkelijk gepost door Monkeye

Zelfs als het goed gaat zijn er altijd dingen die beter kunnen -> nog meer winst ;)

Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik analyseer mijn spel niet, ik blijf liever op de laagste limieten spelen

Sommige mensen leren het ook nooit..

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Heb de sessie opgenomen maar hij is te groot voor rapidshare (350MB) dus ik ben hem aan het splitsen in 2 files... zzzZZzzzZZZz

Misschienlaat megaupload dat formaat wel toe? Ik heb volgens mij ook ruim 300 mb daar naar toe geupload en dat ging zonder problemen.

@ mods: ik heb mijn video al meer dan een week geleden geupload als ik me goed herinner. Ik heb toen ook al een mailtje gestuurd naar PS met de link. Maar ik heb verder geen bevestiging van ontvangst gehad of zo. Of sturen jullie geen bevestiging van ontvangst?

Eens we alle inzendingen binnen hebben gaan we alles rustig bekijken, en dan krijg je ook een mailtje als jouw inzending in aanmerking komt voor een session review.

beukie1
Oldschool Grinder

Hoi Pokerstrategen,

Zo gister heb ik mijn video opgenomen en direct doorgestuurd.
Bij de analyse zullen wel enkele fouten naar voren komen, deze bemerkte ik gelijk al tijdens het spelen.
Getwijfeld om hem op te sturen ......JA.....want niemand wil publiekelijk afgaan toch..... en toch heb ik hem ingestuurd.
Het vreemde was dat ik tijdens het spelen het gevoel had dat er iemand over mijn schouder stond mee te gluren en stiekum lachte.......tja.
Zo kwam ik aan tafel met de BB en had iets van een x7, flop JJ7, ik denken HA, die pot is van mij omdat alleen de SB calde. Nou ja hij had dus gewoon een J in handen en gelijk een BI down.
Tja moest ik deze video nu wel op sturen, anders maak ik die fout toch nooit???????

We zien het wel als het zover is :) :) :) :) :)
Groet Beukie1

Oorspronkelijk gepost door Roachor
ik zou graag mijn game laten analyseren maar ben nog maar bronze member dus denk dat ik maar eerst goed de basics moet kennen.. dus mezelf opwerken tot minimaal zilver en dan maar eens goed studeren etc etc.

Amen

OldNAn
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door RealPecunia

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter

Misschienlaat megaupload dat formaat wel toe? Ik heb volgens mij ook ruim 300 mb daar naar toe geupload en dat ging zonder problemen.

@ mods: ik heb mijn video al meer dan een week geleden geupload als ik me goed herinner. Ik heb toen ook al een mailtje gestuurd naar PS met de link. Maar ik heb verder geen bevestiging van ontvangst gehad of zo. Of sturen jullie geen bevestiging van ontvangst?

Megaupload laat bestanden toe van 1gb.
Heb tevens geen bevestiging gehad dus dan zal het wel goed zijn.

Marple08
Oldschool Grinder

Waar is de optie: "Ik ben al zo goed, ik heb dat niet nodig"?

Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Marple08

1x goed doen in een live crapshoot en direct al zo'n ego :D

Marple08
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

Oorspronkelijk gepost door Marple08

1x goed doen in een live crapshoot en direct al zo'n ego :D

Ik heb een goed role model :P