Ga naar het forum
wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Waarom speel jij poker? Poll is gemaakt op mei 06, 2010

[Gesloten] wekelijkse Ledenpoll: Waarom speel jij poker?

24 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
2,393 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Deze week vragen we jullie naar de redenen waarom jullie pokeren.

Betaal jij van je winsten je studenten leven, ben je pro, of speel je toch vooral voor je plezier?

Laat het ons weten en discussieer over jouw drijfveren voor het spelen van poker.

Stem nu!

23 reacties

Combinatie van leuke hobby + je kunt er een extra zakcentje mee verdienen. Pro zal ik niet worden, dus ik leef er niet van.

BeatleWorld
Oldschool Grinder

Gewoon wat extra geld voor men studentenleven te betalen :f_biggrin:

voor de bitches

Titangizmo
PokerStrategist

Nu voor de hobby en plezier maar hoop er wel een leuke bijverdienste van te kunnen maken in toekomst.

CastAside
PokerStrategist

Speel voor de lol, al lijkt het daar volgens mijn vriendin niet op. Het is een hobby maar zou er best mijn werk van willen maken en dat gaat zeker nog even duren. Je moet je er volgens mij niet op blindstaren gewoon je best doen.

Gangstahhh
PokerStrategist

Alle vier

Baetebeat
Oldschool Grinder

ik leef voor poker, geen optie?

Arjon
Oldschool Grinder

Het is gewoon gezellig...

...(zeker wanneer je veel geld wint :D :D)

Ik ben niet 100% :D

Just4fun, alles wat er uit voort komt is mooi meegenomen ;)

Netraider
PokerStrategist

Dit vraag ik me altijd af als ik weer eens lange sessie met verlies heb afgesloten. :tongue:

Het is een hobby. Ik speel voor het plezier, voor het extra zakcentje en omdat het een perfect "thema" is voor mijn sideprojectjes (pokersoftware). =)

Voor het plezier, en ook het geld is meegenomen :)
Alhoewel er op dit moment nog niet echt veel geld mee gewonnen is :P

NietzscheF
PokerStrategist

Ik ben verslaafd en ga volgende keer op netwerk wel mijn gezicht laten zien :D

Lamapalooza
PokerStrategist

Valt mij wel op dat al negen mensen hebben gestemd dat ze van poker leven.
Ik dacht het percentage veel lager lag.

Ik doe het voor het plezier, maar er iets extra mee verdienen is natuurlijk altijd welkom.

Thormtos91
Oldschool Grinder

Ik speel voor mijn plezier, maar als ik er geen leuk zakcentje mee kon verdienen speelde ik het wel minder.

12disciples
PokerStrategist

Dit is volgens mij de enige hobby die zelfs na jaren niet gaat vervelen, dus ideale hobby voor mij. Als ik iets beheers, gaat het me vervelen. Zolang ik bij kan leren, heb ik ergens plezier en je weet wat ze zeggen: " it takes a minute to learn, but a lifetime to master". Dus wie weet wordt ik wel pro als ik de pensioengrens bereik.

Thormtos91
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door 12disciples
Dit is volgens mij de enige hobby die zelfs na jaren niet gaat vervelen, dus ideale hobby voor mij. Als ik iets beheers, gaat het me vervelen. Zolang ik bij kan leren, heb ik ergens plezier en je weet wat ze zeggen: " it takes a minute to learn, but a lifetime to master". Dus wie weet wordt ik wel pro als ik de pensioengrens bereik.

Dan hoef je je iig niet te vervelen :)

Jonkie76
PokerStrategist

1e reden lekker wat centen bij verdienen.
2e reden plezier.

Alhoewel dat niet noodzakelijk in deze volgorde hoeft te zijn...

12disciples
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Thormtos91

Oorspronkelijk gepost door 12disciples

Dan hoef je je iig niet te vervelen :)

Vervelen is iets dat ik toch erg probeer te vermijden, vandaar het pokeren.
Wat uitdagingen betreft: naast het pokeren ben ik bezig om zonder startkapitaal een eigen bedrijf op te zetten, dit is voor mij een dagvullende uitdaging waarbij ik mij zeker niet hoef te vervelen. Als ontspanning speel ik dan in de avond nog zo'n 30 tot 60 minuten een cashgame aan 1 tafel. Ik probeer vooral mijn spel aan te passen aan de tafel en zo een maximale winst aan de tafel te halen (multi-tafelen vraagt helaas teveel van mijn concentratie heb ik gemerkt, maar dat zal de leeftijd wel zijn. Ik hoor al een beetje bij het antiek).