Ga naar het forum
wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wat denk jij van de komende durrrr-challenge? Poll is gemaakt op aug 04, 2010

[Gesloten] wekelijkse Ledenpoll: Wat denk jij van de komende durrrr-challenge?

24 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
2,243 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Tom "durrrr" Dwan en Patrik Antonius moeten hun lopende challenge nog beëindigen, daarvoor komen ze nog zo'n 10.000 tekort. Dit weerhield durrrr er echter niet van om jungleman12 warm te maken voor deelname aan de challenge.

In zijn CardRunners-Blog liet jungleman12 weten: "Regarding the durrrr challenge, It's going down." Hij geeft nog geen verdere informatie, maar we verwachten binnenkort een officiële bevestiging.

Wat vind jij van deze nieuwe challenge? Ga jij de actie volgen? Wie zal als winnaar uit het duel naar voren komen?

23 reacties
HoofdVogel
Oldschool Grinder

jungleman gaat winnen denk ik, maar het zal spannend worden

HoofdVogel
Oldschool Grinder

iemand wedden 1:1 voor 100$?

als durrrr wint krijg jij 100$ en als jungleman wint geef jij mij 100$ (enkel op ftp te transfereren)

NLDPeter
PokerStrategist

denk dat durrrr een licht voordeel heeft maar dat jungleman met de odds die hij krijgt +ev is in deze challange

Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel

als durrrr wint krijg jij 100$ en als jungleman wint geef jij mij 100$ (enkel op ftp te transfereren)

Ik wil wel :)

tweelingen
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel

ik ook, pm me maar

Ik heb deze challenge nooit zo op de voet gevolgd, enkel af en toe eens de nieuwsberichten die hier op PokerStrategy.com verschijnen gelezen. Ik hoop in elk geval dat durrrr wint ;).

HoofdVogel
Oldschool Grinder

ja, ik ga maar wedden met 1 persoon he, anders heb ik straks geen bankroll meer :rolleyes:

Yoghi was eerste dus; hij zal wel 100$ kunnen missen zeker :P

Die durrrr-challenge kan toch eigenlijk nooit EV+ zijn voor hem tenzij hij zichzelf een serieuze edge geeft t.o.v. al deze toch wel excellente tegenstanders.

Nu ja, ik denk dat hij dat eigenlijk ook wel weet en gewoon een baller is

Yoghi
BlackMember

Volgens mij is het +EV met een edge van ~1.7bb/100

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Volgens mij is het +EV met een edge van ~1.7bb/100

Hoe heb je dit berekend? Moet je hier geen st.dev voor hebben?

Mstlc
Oldschool Grinder

Als ze deze Durrrr challenge aan hetzelfde slaapverwekkende tempo gaan afwerken als die tegen PA dan hoeft het voor mij niet. Trouwens, ik dacht dat Benjamine & Ivey op de waiting list stonden voor de challenge... wat komt Jungleman der dan plots tussen doen?

En @ nonnemingere, zoveel heeft hij niet nodig om +EV te spelen denk ik. Onthoud dat Durrrr 100% rakeback heeft (hoewel rake op die stakes natuurlijk weinig voor stelt ivm de pot) + hij waarschijnlijk nog een vergoeding krijgt per uur dat hij speelt zoals alle pro's op Full Tilt + hij waarschijnlijk niet echt onder ligt tegen geen van de tegenstanders die de Durrrr challenge aannemen.

@Mtsclclsk, ik kan me vergissen maar ik dacht dat hij de challenge al had aangekondigd voor hij tekende met FT

Yoghi
BlackMember

Jungleman kan die challenge snel afronden, Ivey en Benyamine zijn wss net zo langzaam als PA. Hij had deze challenge idd al voor hij bij FTP zat.

Ik heb dat niet zelf berekend, maar had ik ergens gelezen. En ja, je moet wel stdev weten, maar dat zal niet zo moeilijk te achterhalen zijn.

HoofdVogel
Oldschool Grinder

durrrr: did u send ivey $$ yet?
jungleman12: not yet
jungleman12: ill send now
jungleman12: how soon is soon?
durrrr: read ur phone...
jungleman12: ah i see
durrrr: few days at most
durrrr: did u send yet?
jungleman12: yeah
jungleman12: sent
durrrr: then i can start talking &&%%
durrrr: since we're booked
jungleman12: ?
durrrr: and say that its cute u think u'll ever have an edge =)
jungleman12: lol
jungleman12: you never seemed like the type
durrrr: never wanna scare off the fish =)
durrrr: but if they escrow....
durrrr: haha ok
durrrr: lmk if u wanna play if not we'll start in a few days
durrrr: gl n stuff
jungleman12: u2

lol durrrr trashtalk

HoofdVogel
Oldschool Grinder

ze zijn net begonnen

momenteel 6 tafels NL40k

gogogo man from jungle!!!!!!!

Nivlem
Oldschool Grinder

Sowieso een sicke gast! Heb wel respect voor hem gekregen.

Nivlem
Oldschool Grinder

Ze zijn nu trouwens weer aan het spelen, 6 tafels 40K NL

Ik vind durrrr zo tof hè... Om eerlijk te zijn volg ik het professionele poker pas sinds kort op de voet (en dan vooral de grote live toernooien) dus ik ken jungleman12 eigenlijk niet.

Speelt hij enkel online?