Ga naar het forum
wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wat vind jij van rush poker toernooien? Poll is gemaakt op apr 22, 2010

[Gesloten] wekelijkse Ledenpoll: Wat vind jij van rush poker toernooien?

16 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
1,539 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Met de laatste update heeft Full Tilt Poker een volledig nieuw toernooitype ingevoerd - de Rush Poker toernooien. Nu kun jij als toernooispeler dus ook deelnemen aan deze razendsnelle actie.

Heb jij deze toernooien al gespeeld en beviel het? Wil je de toernooien nog gaan uitproberen of zegt je op voorhand al dat dit niet jouw ding is? Laat het ons weten en discussieer over deze nieuwe rush poker toernooien.

15 reacties

No Tourneys in RUSH, everyone's lolbad

caroline29632
BlackMember

Ga ik wel eens proberen. Mss wel goed dat je door snel te spelen veel handen kan spelen, dus je edge meer kan gebruiken.

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere

Wat bedoel je hiermee?
Je gaat ze niet spelen, want iedereen is slecht? ?(

Ik heb er eentje gedaan van 135 man, helaas eindigde ik direct voor de bubble, op de 17de plek. Maar het gaat wel lekker snel. Het voordeel is vooral dat je genoeg handen kan spelen per blindlevel terwijl het toernooi tegelijkertijd toch niet zo lang duurt.

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Ga ik wel eens proberen. Mss wel goed dat je door snel te spelen veel handen kan spelen, dus je edge meer kan gebruiken.

Wat bedoel je hiermee?

Ik denk dat de edge in rush een pak kleiner zal zijn, omdat iedereen al superslecht is in toernooien (of toch in die lage limiet bullshit toernoeien die ik speel). Nu ja misschien vergis ik me, kan me eigenlijk niet zoveel schelen omdat ik zelf terrible in tourneys ben ben.

Ik heb met het eerste Rush toernooi op FTP meegedaan, echter zonder resultaat. Ik vind het wel fijn, gewoon omdat je niet zo saai hoeft te wachten de hele tijd. Het niveau was ook vrij triest, zoals te verwachten is, dus zal het zeker +EV zijn. :)

caroline29632
BlackMember

Wat bedoel je hiermee?

Ik denk dat de edge in rush een pak kleiner zal zijn, omdat iedereen al superslecht is in toernooien (of toch in die lage limiet bullshit toernoeien die ik speel). Nu ja misschien vergis ik me, kan me eigenlijk niet zoveel schelen omdat ik zelf terrible in tourneys ben ben.

Wat ben je nu eigelijk aan het zwammen? Iedereen is slecht, dus men edge wordt kleiner? :P

Twee keer een PLO rush toernooi gespeeld, nog zonder noemenswaardige resultaten.

Gangstahhh
PokerStrategist

nadeel is wel

dat ik dus ik wat unlucky was in een 3RA turbo

en dat me 24 dollar kostte

maar aan de andere kant kun je dus ook heeeeeeeeeeeeel veel chips oppakken

shevas7
Oldschool Grinder

ik heb een keer die 135man sng gespeeld en ben 5de geworden, goed voor 40.5$
die rush tornooitjes zijn wel goed als je 's avonds eens zin hebt in een tornooitje maar je niet tot een stuk in de nacht wilt spelen

Nivlem
Oldschool Grinder

Wat bedoel je hiermee?

Wat ben je nu eigelijk aan het zwammen? Iedereen is slecht, dus men edge wordt kleiner? :P

Ik snap er ook niet heel veel van :P. als iedereen slecht is op deze limieten, is dat toch juist winstgevend voor jou als betere speler? daar haal je als winstgevende speler juist je geld vandaan als het goed is :D.

DeLau
Elite Grinder

Ik heb het al geprobeerd en ik vind het leuk! Net mijn eerste 135man-tornooi gespeeld en gewonnen: 423.3$ in da pocket! _cool:

Mstlc
Oldschool Grinder

Als je een edge hebt op normale tourney's wordt is edge in deze rush tourney's enkel groter. Het is precies zoals Pecunia al zegt, hoe meer handen je kan spelen voor je in de cruciale push/fold fase komt hoe groter je edge wordt, hoe sneller je moet gaan pushen en flipjes winnen hoe kleiner je edge wordt.

Ik heb eergisteren overigens een 135man rush SnG gedaan en was best wel tof om te doen. Wel 2 dikke suckouts gekregen met overpair vs underpair PFAI om dan zelf 99 tegen JJ in te shoven maar toch. Als je gewoon bent van tourney's te spelen (wat bij mij niet echt het geval is) dan zijn deze dingen toch echt wel super profitabel.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik denk idd dat je edge stijgt door het meer handen kunnen spelen. En dit compenseert denk ik ook het niet hebben van reads.

Dus ben het zeker wel van plan om eens te gaan doen!!!

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heb er nu 2 gespeeld, waarvan ik in de eerste er uitvloog met FH tegen FH en de tweede zesde werd toen ik met AT tegen AA oprende.

Waarschijnlijk zal het spel de komende dagen nog wel drastisch wijzigen, net zoals met RP-cash in het begin.

Wat vandaag dé manier kan zijn kan morgen wel totaal niet meer opgaan.

Voor mij voelt het i.i.g. goed om eindelijk eens een FT te hebben gehaald van een 100+ MTT...

Jonkie76
PokerStrategist

Lijkt me heerlijk om te spelen.
Normaal speel ik niet zo veel MTT's omdat ik daar de tijd niet voor heb, en al helemaal niet als ze tot diep in de nacht duren. Dit is daar een leuke wijziging op. Dus ik ga ze zeker eens proberen..