Ga naar het forum
wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wie wint het WSOP main event 2010? Poll is gemaakt op mei 26, 2010

[Gesloten] wekelijkse Ledenpoll: Wie wint het WSOP main event?

18 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,916 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Bijna is het weer zo ver, dan klinkt het bekende "shuffle up and deal" bij het grootste pokertoernooi ter wereld. Zowel spelers als toeschouwers staan trappelend te wachten op het begin van de World Series of Poker.

Op 5 juli begint het $10.000 Main Event. Binnen 13 dagen zal een spelersveld van enkele duizenden spelers gereduceerd worden tot de negen finalisten, die zich dan in november wederom verzamelen om de winnaar te bepalen.

In de ledenpoll van deze week willen we weten wie voor jullie de favoriet voor de WSOP van dit jaar is. Ook Team PokerStrategy.com zal meespelen tijdens het main event. Maar wie zal het toernooi naar zijn hand zetten? Wordt het een oude rot, zoals Doyle Brunson, een jonge online spelen, of een van de ontelbare amateurs?

Stem nu!

17 reacties
xordeh
PokerStrategist

meest kans op een nieuwkomer oboviously, maar kga toch voor de iternet pro gaan.

Hoeveel (team) Pokerstrategen doen er eigenlijk mee? Gaan deze ook uitgebreid gevolgd worden op het forum ofzo?

Oorspronkelijk gepost door Avalonn
Hoeveel (team) Pokerstrategen doen er eigenlijk mee? Gaan deze ook uitgebreid gevolgd worden op het forum ofzo?

Hoeveel er mee doen weet ik niet, maar wel weet ik dat we een nieuwe reporter hebben die verslag zal doen van de WSOP.

Meer informatie over deze nieuwe reporter vind je hier.

RobbieV
Oldschool Grinder

PokerNoob, Allanon, Nazgul, Bongbob en ik spelen de Main Event sowieso. Misschien Schnibl0r en Bokkie maar dat hangt van veel dingen af.

En ik ben natuurlijk teleurgesteld dat alleen ik heb gestemd op team ps.com ;)

raymond20001
PokerStrategist

mijn zege heb je :D

RobbieV ftw, jammer dat ie niet kiesbaar is in mijn Full Tilt team ;(

raymond20001
PokerStrategist

Nieuwe rage? WSOP maint event kan ook online worden gespeeld? Tafels met een beeldschermpje, stapeltjes chips die magnetisch worden verplaats (zoals stukken bij een schaakcomputer)

Ik ga voor een andere pokerstrateeg. Moet wel iemand van onze community worden imo! :)

yoshiwa
Elite Grinder

als iemand de plotse nood voelt mij te backen voor BI + kosten moetie het maar laten weten , kan je mij op je lijstje zetten:D

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

gerv? wtf

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Leo
Ik ga voor een andere pokerstrateeg. Moet wel iemand van onze community worden imo! :)

Me 2.
Yoghi shipt dat donkement wel ;).

Ik ga voor PokerNoob! :D

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

gerv? wtf

I lolled for a sec :D

Titangizmo
PokerStrategist

Een online wizkid offcourse :P

Yoghi
BlackMember
Thormtos91
Oldschool Grinder

maakt mij niet uit wie er van pokerstrategy wint, gun iedereen het wel :P