Ga naar het forum
Welke poker sites z...

Meldingen
Alles wissen

Welke poker sites zijn goed anno 2014?

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
925 Weergaven
Steamon
Poker Player

Hey mensen na jaren afwezigheid wil ik weer eens in mijn vrije tijd gaan pokeren. Voordat ik start begin ik eerst te oriënteren hoe de situatie vandaag is en welke poker sites bestaan er nog? Het eerste wat mij opvalt dat titan poker niet meer in nederland bestaat. Daar speelde ik veel op. Dan heb je pokerstars, maar daarvan had ik al een account voor dat ik pokerstategy kon dus dat kan ik niet meer fixen. Full tilt is overgenomen door pokerstars.

Nu vraag ik op welke poker site speel je en waarom vind je deze pokersite goed? Ikzelf heb veel sit & gos gespeeld op titan poker voordat ik stopte.

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Rogier
Oldschool Grinder

pokerstars, traffic is awesome en er zijn genoeg vis.
wpt poker, enige reden dat ik daar nog zit is dat ik nog een bonus moet vrijspelen + het SNG traffic tm $20s is nog wel okay en soft. Als je op t party netwerk wil spelen kan ik je alleen aanraden dat je niet speelt 0-2 dagen na een update, en t beste kies je party zelf of bwin als skin

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Titan biedt inderdaad geen poker meer aan in Nederland maar als je dit fijne site vond kun je natuurlijk altijd een account op een andere Ipoker skin maken. Spelerspool en software zijn in grote lijnen natuurlijk hetzelfde.

Voor andere rooms kun je het beste even in de lijst met Pokerrooms kijken, als je deze lijst bekijkt weet je iig zeker dat je "goede" room uitkiest.

Beantwoorden
Citeren