Momenteel speel ik op een poker room met een VIP-systeem. Ik speel FR NL2 en begin over te stappen naar NL4. Omdat ik nog microstakes speel heb ik het gevoel niets uit deze VIP systemen te halen en denk ik dat rakeback profitabeler is.
Nu vroeg ik mij af welke van deze sites met rakeback goed zijn om op te spelen op de microlimieten (fishy players, voldoende trafic, ...). Hebben jullie hier ervaring mee?
PKR: zo heb ik gelezen dat er wel wat fishy spelers op de lagere limieten zijn en de rake er maandelijks word uitbetaald. Hun eigen site zelf vind ik wel heel onhandig en hier kon ik ook weinig informatie op terugvinden.
24h poker: hier word de rake 2x per maand uitbetaald en moet je minimaal 66.67 euro aan rake genereren. Nu weet ik wel niet of ik hieraan kom. Dus maandelijks zoals bij PKR zou voor mij beter zijn. Maar hun site is wel heel overzichtelijk en hier kon ik al het nodige op terugvinden.
Andere: zoals pokerheaven, cake poker, ladbrokespoker, unibet
Welke zouden jullie aanraden en waarom?
Naast deze rakeback verdien je toch nog punten op deze sites, is dit enkel om je first deposit bonus vrij te spelen of nog voor andere zaken naast de rakeback. Dit is voor mij niet helemaal duidelijk.
Alle info/feedback is welkom, thx.