Ga naar het forum
Wie wil er $10 verd...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wie wil er $10 verdienen?

42 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
5,519 Weergaven
Gamblewhitme Topicstarter
Gamblewhitme
BlackMember

heb toch de keuze gemaakt voor de hp van tonto om de volgende redenen, bij zijn laptop kan altijd het interngeugen upgraden na een paar jaar op het moment dat hij wat verouderd. +ik had niet nagedacht dat een rotte video kaart toch voor problemen gaat zorgen in de toekomst.....

dus tonto is de winnaar bedankt voor jullie moeite schilt mij een hoop zoekwerk.

sjengfred
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door alexboxtel
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF06b/321957-321957-3329744-64354-64354-4149935-4216998.html

hier werd ik op gewezen door tonto

Processor is niet geweldig, AMD ligt toch wel wat achter op intel op het moment. Zelfs de samsung met het oude platforum intel processor is nog sneller volgens mij.

http://www.notebookcheck.net/Mobile-Processors-Benchmarklist.2436.0.html

Edit: zie net dat je de keuze hebt gemaakt, niet mijn eerste keuze maar jij moet doen wat jouw het beste lijkt natuurlijk :P. Trouwens ik geloof dat alle laptops die hier genoemd werden uit te breiden waren naar 8gb ( de dells en sony iig wel).

Hihi, hp, gl

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Laptopshop.nl - Keuzehulp

Hier kan je echt alle mogelijke specificaties ingeven en ze zoeken alle laptops die aan je voorwaarden voldoen.

Service is prima. Heb ongeveer al 10 dingen besteld bij coolblue en allemaal kwamen ze de volgende aan. Telkens ik support mail krijg ik meteen antwoord.

Ik denk niet dat je een onlineshop kunt vinden die nog maar in de buurt komt van Coolblue's Kick-Ass gehalte.

Gezien ze het zo ongeloofelijk makkelijk maken om er eentje uit te kiezen is het pointless dat ik dat voor je doe.
Het zal je minder tijd kosten dan alle suggesties in deze thread door te nemen.

De $10 mag je sturen naar EliasVeritas op Stars.

Apple Macbook Pro. Alleen moet je dan je budget wat opschroeven.

samni
PokerStrategist

Tegen dat je HP is opgestart mag je er al geheugen bijsteken want tegen dan is ie al verouderd.

HP = have patience... zelf genoeg ervaring mee gehad... Prul!

Arjon
Oldschool Grinder

Voor een goede prijs-kwaliteit verhouding zou ik ook zeker even kijken bij de Best-buy guide van Tweakers. Je kunt hier suggesties vinden voor verschillende soorten systemen (van simpel systeem tot game-systeem) en van elk soort systeem is er dan een aparte thread waarin de laatste nieuwe toppers naar voren komen.

Succes ermee :)

Ik heb zelf een 18,4 inch van acer gekocht voor 739 euro bij Norrod.

Uitermate tevreden. (half jaar in bezit )

specificaties

Ik hoef geen geld

Wil je gewoon wijzen op deze laptop

Netraider
PokerStrategist

IBM business laptops zijn al altijd de betere geweest (tegenwoordig Lenovo ThinkPads dus) imho.

Kheb slechte ervaringen met Dells (altijd slechte batterijen) en Sony Vaios (meh, vrij overpriced en runnen niet soepel genoeg).
En Apple buiten beschouwing laten aub. Dat is gewoon dikke overpriced crap.

kheb de apple air en zeker aan te raden mits je een apple liefhebber bent

NLmaster
PokerStrategist

Tja er gaat inderdaad niets over een apple. Macbook is al prima genoeg! 999 maar ook vast wel voor 900 te vinden ergens. En tja als je nog wat meer investeert een macbook Pro of Air.

pmania
PokerStrategist

let heeel goed op welk merk laptop je gaat kopen, persoonlijk zou ik niet voor een hp gekozen hebben omdat die hun service soms op de botten trekt

idem voor fujitsu siemens

asus, dell, acer zijn wel merken die ik zou nemen.

Gamblewhitme
BlackMember

leuk dat jullie nog allemaal tips geven maar de laptop is toh al gekocht :D

heb zelf ook een pc van hp en heb nog nooit problemen gehad...

en stavacik wat bedoel je met deze zin: omdat die hun service soms op de botten trekt??

die zin heb ik nog nooit gehoord :D

NLmaster
PokerStrategist

Tja moet de gok nemen he voor 10 euro :f_biggrin:

Veel plezier/succes met je computer.

nickvdb1990
PokerStrategist

Axel, vraagje: wat boeit het aan welke frequentie jouw processor instructies uitvoert? Is het niet veel belangrijker wat voor wérk hij gedaan krijgt in een bepaalde periode?

Gamblewhitme
BlackMember

gaan we nu de bijdehante computernerd uit lope hange ;)

i dont care heb hem nu toch al besteld :)

nickvdb1990
PokerStrategist

Jah ik wou het dus maar gewoon weten..... ik ken iéts van processors maar helemaal niet genoeg om je de les te willen spellen. Integendeel, ik wou van je bijleren door te weten te komen waarvoor de klokfrequentie handig is

Gamblewhitme
BlackMember

dont worry had gewoon even genoeg van, de ene zegt dell is goed de ander zegt del is slecht enz :P

dont take it peronal;)

TimPS
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door alexboxtel
leuk dat jullie nog allemaal tips geven maar de laptop is toh al gekocht :D

heb zelf ook een pc van hp en heb nog nooit problemen gehad...

en stavacik wat bedoel je met deze zin: omdat die hun service soms op de botten trekt??

die zin heb ik nog nooit gehoord :D

Dat is Vlaams voor "hun service lijkt nergens op". :P