Ga naar het forum
Wil je meer weten?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wil je meer weten?

95 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
8,949 Weergaven

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door zeross
Zijn er nog mensen vanuit het oosten ?? (Achterhoek) Die gezellig samen in de trein willen zitten met mij :D Of waarmee ik kan meerijden.

ik kom vanuit zwolle. hoe dat weten we nog niet.

Ook al niet in de buurt :P

Van beide plaatsen kom je niet via arnhem volgens mij als ik met de trein ga ga ik van Doetinchem naar Arnhem naar Utrecht

Vanuit Nijmegen is het eerste station op weg naar Utrecht om precies te zijn Arnhem. En dan is m'n tweede stop (zal de trein naar Den Helder geloof ik zijn) Utrecht Centraal alweer. Is niet zo heel ver hier vandaan.

Btw, Ik heb net groen licht gekregen, blijk dat weekend dus te kunnen gaan en staan waar ik wil. Ik ga even een mailtje sturen naar het daarvoor bestemde adres, en jullie zullen me dan 14 maart in Utrecht zien! :P

PS: Wordt er nog wat geregeld om vanaf Station ofzo samen erheen te lopen/bussen? Weet niet hoe dat zit namelijk, ken Utrecht ook zelf niet eigenlijk.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Hmmmm......

Komen er nog mensen uit Den Helder en omstreken??? :D

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Van beide plaatsen kom je niet via arnhem volgens mij als ik met de trein ga ga ik van Doetinchem naar Arnhem naar Utrecht

Vanuit Nijmegen is het eerste station op weg naar Utrecht om precies te zijn Arnhem. En dan is m'n tweede stop (zal de trein naar Den Helder geloof ik zijn) Utrecht Centraal alweer. Is niet zo heel ver hier vandaan.

Btw, Ik heb net groen licht gekregen, blijk dat weekend dus te kunnen gaan en staan waar ik wil. Ik ga even een mailtje sturen naar het daarvoor bestemde adres, en jullie zullen me dan 14 maart in Utrecht zien! :P

PS: Wordt er nog wat geregeld om vanaf Station ofzo samen erheen te lopen/bussen? Weet niet hoe dat zit namelijk, ken Utrecht ook zelf niet eigenlijk.

Als je met de trein gaat kunnen we wel meeten @ arnhem centraal ?

Ik zal even kijken of dat qua logistiek mogelijk is. Zou inderdaad wel leuk zijn.

Krijgen we trouwens ook van die fancy naamkaartjes zoals bij de BM party? :P

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Ik zal even kijken of dat qua logistiek mogelijk is. Zou inderdaad wel leuk zijn.

Krijgen we trouwens ook van die fancy naamkaartjes zoals bij de BM party? :P

Moet je me maar toevoegen op skype dan hebben we het er wel over tegen die tijd zeross1337 volgens mij op skype

Knien12
Elite Grinder

Ik stel voor om af te spreken bij de bouwput.

Oorspronkelijk gepost door Knien12

Ik stel voor om af te spreken bij de bouwput.

Bouwput ??

Heel station Arnhem is nu een grote bouwput (nog steeds dus?) want ze waren ergens met 2 spoorlijnen ofzo bezig, was een heel geimproviseerd gedoe daar. Reed er regelmatig langs, weet alleen niet hoe het er nu voor staat. Maar weet niet of je dat bedoelt? :P

boschman123
Oldschool Grinder

lolja, afspreken bji de bouwput in arnhem is idd een vage omschrijving..hele stations gebied ligt op zijn gat..

dan zou je beter de burgerking in het stationsgebouw kunnen voorstellen..
das nog naast de kaartverkoop ook..

ik kan helaas niet naar de eerste dag komen omdat ik die dag zelf een feessie geef met mijn vriendin.. dag twee zal ik er zeker zijn..hehe
misschien dat ik de bierfiets net haal.. :D en doe mij dan maar een sinasje :tongue: want ik ben gister met mijn jaarlijkse 100 dagen niet drinken begonnen (moet je eens proberen..tis moeilijker dan je denkt)

Oorspronkelijk gepost door boschman123
en doe mij dan maar een sinasje :tongue: want ik ben gister met mijn jaarlijkse 100 dagen niet drinken begonnen (moet je eens proberen..tis moeilijker dan je denkt)

Ach, heb er zelf nooit zo'n moeite mee. Ik zou het zeker kunnen volhouden, een jaar lang misschien ook nog wel :P Haha.

Knien12
Elite Grinder

want ik ben gister met mijn jaarlijkse 100 dagen niet drinken begonnen

Hey Bob!

EDIT: Okay, m'n aanmelding is bevestigd :)

boschman123
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Knien12

want ik ben gister met mijn jaarlijkse 100 dagen niet drinken begonnen

Hey Bob!

lol :)

Toch jammer dat we niet gaan Paintballen, zoals op dag 1. Wel begrijpelijk, want dan zou het haasje wel erg veel blauwe plekken krijgen :P.

Maar we hebben wel een quiz! :) We maken er een gezellige dag van, toch?