Ga naar het forum
Win 1 van de 2 tick...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Win 1 van de 2 tickets voor de 100K Gtd!!!!!

29 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
2,214 Weergaven

De wedstrijd van deze week is wat moeilijker, maar zou wel leerzame video's met zich mee kunnen brengen.

De wedstrijd voor deze week:

Wie maakt de beste/leerzaamste instructievideo?

Ja, je leest het goed, instructievideo. :) Natuurlijk zitten er verschillen in kennis, maar het gaat erom dat je een intructievideo maakt van de dingen die jij weet. Dit kan dus absolute beginnersstof zijn (vergis je niet in de hoeveelheid beginners die hier rondzwerven), maar ook gevorderd.

Je kunt deze instructievideo op verschillende manieren maken. Je kunt tijdens het spelen je spel toelichten en andere zaken vertellen, maar je kunt ook gebruik maken van de Universal Handreplayer of de replayer van PokerTracker of PokerOffice en naar aanleiding hiervan je verhaal doen.

Een andere optie is dat je niet zozeer een sessie toelicht, maar dat je gewoon verschillende onderwerpen behandelt. Gebruik je creativiteit!

Voor deze wedstrijd zijn er 2 tickets te winnen mits er minimaal 10 video's zijn gepost! Anders zal er 1 ticket te winnen zijn. Niemand is uitgesloten, dus ook coaches en moderators mogen hieraan meedoen. Ook ikzelf, maar mocht ik winnen (lijkt me sterk) dan geef ik mijn ticket aan 1 van jullie naar eigen keus.

De lengte van de video maakt in principe niet uit, maar hou er rekening mee dat je wel wilt dat de video wordt bekeken. Een video van 2,5 uur kan dan iets te lang zijn. ;) HIER kun je de instructie vinden over hoe je een video kunt maken en hoe je deze kunt plaatsen.

Ook mag je natuurlijk meerdere video's insturen. Met 3 video's maak je misschien meer kans als met 1. Maar probeer liever 1 goede te maken dan 3 halve, want met de laatste maak je natuurlijk minder kans.

Gebruik wel een duidelijke titel:
Variant/Buy in/Onderwerp/Aantal minuten, dus bijv: SNG, $22, Push-or-Fold Fase, 30 min.

Waarom een instructievideo?

Vaak word je door middel van dingen uit te leggen geconfronteerd met zaken die je nog niet zeker weet en deze dus moet opzoeken. Ook leer je dingen beter door het uit te leggen. Kortom, het is heel leerzaam, niet alleen voor jou, maar ook voor de andere leden die deze kennis nog niet hadden.

Jullie hebben tot zaterdag 10.00 uur de tijd om een video te plaatsen. Video's die hierna worden gepost zullen niet meer meetellen voor de wedstrijd. Vervolgens zal er een thread worden geopend waar jullie tot zondag 15.00 uur kunnen stemmen op de winnaar.

Succes en ik hoop dat velen van jullie hieraan meedoen!

28 reacties
HoofdVogel
Oldschool Grinder

wanneer wordt deze 100k GTD gespeeld?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Op zondag (PokerStars) om 20.30 uur.

elrio
PokerStrategist

Voor de wedstrijd van deze week had ik het minst gehoopt op een video. Waarom weet ik zelf niet. Maarja we zien wel wat er uit de bus komt, we doen terug ons best :P

greetz elrio

Inleiding in Omaha Hi/Lo, vrijdag geen les wegens geboortdag van unief, moet lukken. :)

Zal voor mij waarschijnlijk niet voor deze week worden, wel leuke actie weer. :)

NLDPeter
PokerStrategist

nu is het welbalen dat ik geen microfoon heb :(

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Simpel headsetje halen. Die kosten echt geen deuk.

Ik had er laatst een bij het kruidvat, nog met korting ook.

Z

elrio
PokerStrategist

Ik ben een instructievideo'tje over Beginner SSS van plan, waarom omdat ik dit volgens mij toch het beste beheer.
Helemaal beginner zal het toch niet zijn want mijn bankroll moet toch omhoog :P toch zal de beginner kunnen zien wat te spelen en wat niet te spelen.

Of dat genoeg zal zijn om de wedstrijd te winnen betweifel ik maar je weet maar nooit
greetz elrio

Net wat zitten prutsen met die Universal Handreplayer en krijg maar geen HH geïmporteerd. Ben dan ook ultieme computern00b :p, dus behalve als iemand eens zo vriendelijk wilt zijn eens stap voor stap uit te leggen wat ik moet doen zal ik geen video/Hand History plaatsen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hoi SonataWolf,

Wanneer je de Universal Handreplayer open hebt staan kun je heel makkelijk de handhistory slepen naar de tafel van de replayer. Je hoeft dan alleen nog maar te bevestigen dat je de handhistory wilt converteren en klaar is kees. Heel makkelijk dus.

Maar hoe moet ik die dan opslaan eerst? Want via Stars krijg ik die gewoon in mail opgestuurd en dan kan ik die niet "drag and droppen".
Sorry voor de misschien domme vraag mr meer dan poker, internet en de office-progjes kan ik niet op een computer:p

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hoi,

Ik neem aan dat je de handhistory in de mail kan openen als het een apart bestand is. Vervolgens kun je dan kiezen voor "opslaan als" en deze ergens op je computer zetten.

Ik krijg die als tekst in mail zelf, niet als bestand in bijlage, daarom dat ik niet weet hoe die te verplaatsen

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Als je de mail even naar ***** wilt forwarden dan kan ik even voor je kijken hoe dit moet.

marcelhermus
Oldschool Grinder

sonata het is op zich heel simpel. je selecteert met je muis alle teks die je moet hebben.

dan ga je met je rechtermuisknop er op staan en klikken. en druk je op kopieren.

vervolgens open je wordpad en plak je het daar.

opslaan als.

en dan dit bestandje slepen.

Als ik dat bestand naar die Universal Replayer-tafel sleep gebeurt er helemaal niks, waarschijnlijk mis ik iets heel logisch...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb dat ook geprobeerd, maar dan zegt ie dat er geen hand is. Ik vrees dat je de handhistory automatisch moet laten opslaan op je C-schijf en vanuit daar moet importeren.

Jah dat had ik dus ook.
Automatisch opslaan dus he... Je voelt mij al komen zeker :p, hoe doe je dit dan?

(krijg zo'n beetje het gevoel, dit topic aan het volspammen te zijn met mijn vragen )

EDIT: heb het gevonden, allemaal bedankt moet idd de HH uit mijn C-schijf halen (wist niet at die ook daar stond :D)

die replayer is DE SHIT!!!! :P

echt heel erg bdankt voor deze tip Sharp, JIJ bent de man