Ga naar het forum
winst! maar nu........

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] winst! maar nu......

13 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,615 Weergaven

Ik heb gister een 10d rebuy gewonnen en vandaag 2e geworden in een 50d toernooi.
very knice, kan ik goed gebruiken voor mijn reis naar thailand over 2weken ga ik namelijk backpacken :D

ik vroeg me af hoe ken ik het best de belastingdienst omzeilen of wat doen jullie met het geld zet je dat op paypal? en dan op jou rekening laten storten
zodat ze het niet kunnen achterhalen dat het gewonnen geld is

tot wat voor bedragen word er gecontroleert

iemand ervaring mee?

(ik vind het niet echt rechtvaardig dat je 29%belasting moet betalen ik krijg toch ook geen 29% terug als ik verlies)

12 reacties

goede vraag miss kun je deze beter vragen in het forum pokerdiscussies of pokerwereld.
veel plezier in thailand!!

Toxicgod

Ik heb je thread even verplaatst. Zo zal je ook sneller reacties ontvangen.

Zelf heb ik hier geen ervaring mee.

Joris1973

Wat een luxeprobleem :).
Ik weet niet of je een moneybookersaccount hebt.
Bij moneybookers kun je een master card aanvragen.
Dan kun bijna overal ter wereld geld opnemen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wanneer moet ik kansspelbelasting betalen?

Gewonnen bedragen worden in Nederland belast met kansspelbelasting. Bedragen boven de €454 zullen worden belast met deze heffing. Ook het pokeren wordt gezien als een kansspel.

ik weet niet over welke periode ze dat verstreken dag week of maand stel voor ik win vandaag 454 morgen 454 enz hoef ik dan geen belasting te betalen.

Joris1973

Je moet gewoon geen belasting betalen over je prijzen.
Dat is veel makkelijker :evil:

Als je partypoker hebt, zou ik een prepaid creditcard aanvragen waar dan het geld op komt te staan.

Roodbaars1986

Vraag via neteller of moneybookers een creditcard aan, duurt 2 weken krijg je deze thuisgestuurd.

Zo kan je op je periode weg, gewoon uit elke ATM geld trekken vanuit deze rekeningen. Comfortabel als je aan het reizen bent, dat kan ik je uit ervaring vertellen.

Je zou ook kunnen overwegen een thaise rekening te openen, en dan wat je nodig hebt daar op te nemen. Knappe jongens bij de BLD die dat gaan traceren.

PrimaMike

moet je echt belasting betalen over wat je online wint:o??

ik laat het altijd naar mijn rekening uitbetalen via bank transfer, super doorzichtig dus.

iemand die hier een duidelijk antwoord op heeft? en hoe wordt die belasting betaald? krijg je een briefje met het bedrag? moet je dit zelf opgeven?

RocknRollAd

www.neteller.com en een kaart aanvragen?

goed om dit eens te bespreken! zeker omdat het een hele rare regeling is van de belastingdienst. lijkt me wel +EV dit :D

Oorspronkelijk gepost door PrimaMike
moet je echt belasting betalen over wat je online wint:o??

ik laat het altijd naar mijn rekening uitbetalen via bank transfer, super doorzichtig dus.

iemand die hier een duidelijk antwoord op heeft? en hoe wordt die belasting betaald? krijg je een briefje met het bedrag? moet je dit zelf opgeven?

Zolang je uitbetaling niet al te groot is mag het gewoon volgens mij, of het valt dan gewoon niet op natuurlijk.