Ga naar het forum
wist u dat (communi...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] wist u dat (community event)

25 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
2,394 Weergaven
marcelhermus

vul deze wist u datjes aan.

wist u dat dustje een duits toetsenbord heeft en je communitz event dan yo schrijft.

wist u dat wij bij het bier bestellen om 2 uur snachts op de volgende link http://www.bier-express.com/index.php?content=welkom iemand aan de lijn kregen die dus geen bier kwam brengen. beetje jammer als yo^n site niet geupdate wordt. en wij dus geen bier meer hadden ÖD en we die arme man wakker hebben gebeld.

wist u dat dustje een duits toetsenbord heeft en ik schijtyiek van het backspacen wordt en ik dit dus niet meer doe. dus doe je best en ontcijfer het maar.

wist u dat elias teple reads had.

wist u dat rogier een echte calling station is.
elias een beetje callen op de river met Q high. en de pot gewoon winnen.

wist u dat robbie lui is. robbie yelf niet weet waar dit vandaan komt. maar ondertussen in alle documenten yet dat hij lui is.

wist u dat leo blij is dat yijn hoofd vast yit. helaas yijn laptop niet.

wist u dat er waarschijnlijk nog verdacht veel centjes overgemaakt moeten worden. want als je niet kwam moest je toch gewoon betalen????????????

wist u dat utg 5 handed de beste positie is.

nou ben ik even leeg.
en als je ye niet begrijpt, dat geeft niet. al was je erbij dan yijn ye soms niet te begrijpen Öd

24 reacties
elrio

... Wist u dat DeKuip helemaal niet zo klein is ....

...Wist u dat de Button zwaar overrated is gezien je dan toch al standaard tegen een 3-bet aan zit te kijken (five handed).

...Wist u dat ook openraisen totaal zinloos is gezien je toch standaard gesqueezed word.

:D :D :D

...Wist u dat de dichtsbijzijnde bier express helemaal vanuit Rotterdam moest komen en hier behoorlijke verzendkosten voor rekende, dit leek Elias echter geen enkel probleem.

...Wist u dat ondanks het gebrek aan vertrouwen (van niet nader te noemen personen) in de gids voorafgaande aan het event hij iedereen die met het OV kwam zonder enig probleem heeft afgeleverd op de plaats van bestemming.

:spade: Wist U dat we nu eindelijk weten hoe Zeezout er echt uitziet, en dat hij niet de persoon is van zijn avatar plaatje?

:spade: Wist U dat NLDPeter de film Rounders naar eigen zeggen 3 keer heeft gezien, maar werkelijk alle details lijkt te weten?

:spade: Wist U dat een van de groepjes bij de Quiz er alles aan deed om te winnen, zoals het gebruiken van een mobieltje met internet, maar dat uiteindelijk eerlijk toegaf en zodoende toch niet won?

:spade: Wist U dat Alex (Boschman) en Jimmy een puike Quiz in elkaar hebben gezet, en dat het erg leuk was om die te maken?

:spade: Wist U dat echt iedereen dustje omschrijft als totale Luckbox, en dat er vaak over zijn NL2 avonturen werd gepraat?

:spade: Wist U dat Zeross zeker twee keer het antwoord op een quizvraag wist, maar vaak toch van gedachten veranderde door suggesties van dustje en DeKuip?

:spade: Wist U dat hij daar zelf best wel van ging flippen?

:spade: Wist U dat zelfs Leo en Robbie allebei de vraag "Waar staat het administratiekantoor van PokerStrategy?" spijtig genoeg niet juist konden beantwoorden?

:spade: Wist U dat dit kwam doordat dit administratiekantoor pas geleden nog van Hamburg naar Gibraltar is verhuisd, en iedereen dus Gibraltar invulde?

:spade: Wist U dat Remmetje echt goed gitaar kan spelen en ons een deel van de avond heeft vermaakt met diverse nummers?
En wist U dat daar ook een speciaal PokerStrategy nummer bij zat?

:spade: Wist U dat Leo een enorme tas mee had met bagage terwijl hij en Robbie slechts 1 week in Nederland waren?

:spade: Wist U dat hij daarop zei dat hij in Nederland altijd door z'n familie wordt belaagd met allerlei spullen die meegaan naar Gibraltar?

:spade: En wist U dan ook dat Robbie een trolly van z'n moeder mee had, naar eigen zeggen, en dat hij doorbovenop een wel overduidelijk roze tas meedroeg? Zal die ook van z'n moeder geweest zijn?

:spade: Wist U al dat Robbie vond dat hij zelf eigenlijk ook een prijs verdiende, waarvoor dat dan ook zou zijn?

:spade: Wist U dat er daarna grapjes volgden als: "Dan geven we je toch een award voor beste CM ná Leo? :P

:spade: Wist U dat Zeross, Xpload1989, DeKuip, Disability, Qastorimon, NLDPeter, Zeezout en GekkeGek op Utrecht CS elkaar al ontmoetten, en toen enige tijd hebben gewacht op Calimero1981?

:spade: Wist U ook dat GekkeGek en DeKuip uiteindelijk naar de informatiebalie zijn gegaan en lieten omroepen: "Wil Calimero uit Amsterdam zich naar de centrale hal begeven?" (Helaas mocht niet baten, want Calimero was gister verhinderd om redenen die niet aan mij zijn om hier te benomene.)

Nouja, zo zijn er vast nog wel meer dingen te noemen. Misschien dat ik er nog wel wat bedenk.

Supermoderator
Zeezout

Wist u dat Leo, Robbie en remmetje er echt hun best voor hebben gedaan om het ons naar de zin te maken. (Nu allemaal even klappen)

Wist u dat Zeezout vannacht eindelijk eens een keer lekker heeft geslapen?

Wist u dat ajfonso eigenlijk de trofee voor de best geklede deelnemer zou moeten hebben?

Wist u dat bijna iedereen er anders uitzag dan ik had verwacht? :D :D:D

Wist u dat die buik van Robbie nog wel meeviel?

Wist u dat die van Zeezout door het lekkere eten en de warsteiner waarschijnlijk nieuwe proporties aan heeft genomen?

Wist u dat bijna iedereen in het begin nog onwennig keek en nog een houding moest zoeken?

Wist u dat toen die houding kwam, ook de praatjes loskwamen?

Ik heb me in ieder geval prima vermaakt!

elrio

:spade: Wist je dat Gekkegek het zomaar aandurfde om Zeezout een klap te geven op het hoofd om een arme mug/vlieg te doden!

Supermoderator
Zeezout

Wist je dat hij de enige is die dat kan doen en zijn straf pas later krijgt bij het worstelen?

Moderator
pcbeem

Jullie blijkbaar veel schik hebben gehad (had misschien toch wel moeten komen).

Maar wie heeft het geld uit de pot van de BOTD gewonnen? Is toch gisteren verloot?

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Jullie blijkbaar veel schik hebben gehad (had misschien toch wel moeten komen).

Maar wie heeft het geld uit de pot van de BOTD gewonnen? Is toch gisteren verloot?

Wist u dat zeross 1 van de gelukkig is :P

Supermoderator
Zeezout

Rigged :D :D:D

Moderator
pcbeem

Wist u dat ik wil weten of ik ook gewonnen heb

Wist je dat Mystique4All F de enige vrouw was

Wist je dat wij ons haast iedereen ook anders hadden vergesteld

Wist je dat het een erg geslaagd feestje was

Marple08

wist u dat de Oude Gracht in Utrecht uit twee gedeelten bestaat onderbroken door een straat van 300m die geen Oude Gracht heet. Dit mij een half uur gekost heeft om de feestlocatie te vinden :(

Supermoderator
Zeezout

Wist je dat dit komt doordat je in Amerika bent geweest en dus gedesoriënteerd was?

Wist je dat Robbie een kouwkleun is :D

wist je dat Leo wel wil roken maar nooit vuur heeft

Supermoderator
Zeezout

Wist je dat de mystiekjes gek zijn op "blowing in the wind" ? :D

elrio

:spade:Wist je dat Remmetje eigenlijk de beste nog niet ontdekte artiest is van de lage landen!

iamthedanger

Wist je dat we pinoww helemaal hebben mogen kapotschietten met paintballen (in een kippenpak) vanaf +- 6meter (ongeveer, misschien wat meer) met 11 man voor het luttele bedrag vann 100€? (gelukkig hebben we de fotos nog.. maar waar ? :D)

Wist je dat RobbieV een kippenpak gehuurd had en hiermee zonder wapen van A naar B moest rennen waarna alle andere diamonds op hem mochten schieten tot hij bij punt B was ? (dit was toch aardig ver) :D

Wist je dat het pak dus gehuurd was, en gescheurt door het logge lijf van Rob, en het vol met paintballs zit, dus waarschijnlijk wat problemen heeft opgeleverd bij het terugbrengen..?

Wist je dat de moeders van RobbieV en EnvyJosh twee van de grootste gespreksonderwerpen tijdens de Diamond Day/nacht na poker?

Wist je dat MarkusElitus beter Jambers na kan doen dan Elias (die verdomme nog belg is ook)?

Wist je dat het een erg geslaagde twee dagen waren? (jammer dat ik zaterdag vroeg weg moest :( )

Wist je dat er gefilmr is tijdens het paintballen en bierfietsen (waar hopelijk nog een leuk filmpje uit weet te komen.. :D )?

Wist je dat een medewerker bij het paintballen dacht dat het om een vrijgezellenfeest ging en dat Robbie ging trouwen?

(veel spelfouten imo overigens maar jammer dan :O )

Oorspronkelijk gepost door envyjosh
Wist je dat een medewerker bij het paintballen dacht dat het om een vrijgezellenfeest ging en dat Robbie ging trouwen?

Whahaha, serieus?!

iamthedanger

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Oorspronkelijk gepost door envyjosh

Whahaha, serieus?!

Ja.. :D