Ga naar het forum
WSOP meet-up thread

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WSOP meet-up thread

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
581 Weergaven
Arjon

Er zijn nog twee weken te gaan voordat de WSOP begint. Pokerspelers van over de hele wereld zullen naar Las Vegas afreizen om mee te kunnen doen aan het grootste pokertoernooi ter wereld. Als je ook wilt gaan, laat het dan hier weten en ontmoet ook andere PokerStrategen in Vegas.

Omdat het ook leuk is om PokerStrategen van andere communities te kunnen ontmoeten, kan het ook de moeite lonen eens een kijkje te nemen in de Engelse meet-up thread. Die vind je hier:

WSOP meet-up thread Engelse forum

Ik ben benieuwd wie er allemaal gaan :)

5 reacties
Yoghi

Is er iemand nog van plan te gaan?

Caroline en ik gaan vanaf 28 juni ofzo tot na het main event. Plan is om 2.5k mixed holdem, de paar NL events die er zijn en het main event te spelen.

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Geen ladies event voor Caro?

Toxicgod

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Is er iemand nog van plan te gaan?

Caroline en ik gaan vanaf 28 juni ofzo tot na het main event. Plan is om 2.5k mixed holdem, de paar NL events die er zijn en het main event te spelen.

Ga je je nog laten backen voor het WSOP dit jaar? Of ga je het volledig uit eigen portomonnee doen? herinner me geloof ik ergens dat je afgelopen jaar het met een backing hebt gedaan toch?

Anyway Good luck op het WSOP. voor beide. ook voor Caroline. Hopelijk krijgen we met regelmaat updates van jullie avontuur die hopelijk ook goed en winstgevend zal eindigen! :f_thumbsup:

Yoghi

Betaal gewoon zelf, was vorig jaar met de WSOP dat ik een deel van mijn actie verkocht, omdat dat toernooi £10k is ipv $10k.

Caroline speelt wel ladies event als ze niet heel ver komt in mixed holdem.

Dietjes

ik ga misschien event 45 spelen (en een event in de venetian) maar ben nog niet 100% zeker of ik ga gaan. Wanneer ik het definitief weet, laat ik zeker iets weten :).