Ga naar het forum
Zynga Poker organis...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Zynga Poker organiseert live toernooi

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,367 Weergaven

Afgelopen week was Zynga Poker al in het nieuws door de aanhouding van de 'chips-dief', deze week is er positief nieuws te melden rondom het spel van Facebook.

Het was al eerder uitgelekt, maar vanmorgen maakte Zynga Poker bekend dat ze 18 en 19 maart voor het eerst een live toernooi zullen gaan organiseren.

De pokerconferentie, zoals Zynga de bijeenkomst zelf noemt, heeft een entree van $125. Deelnemers kunnen elkaar ontmoeten, maar ook het toernooi volgen dat wordt gehouden en waarin $100.000 aan prijzengeld zit.

De laatste 6 deelnemers van het toernooi zullen samen met drie professionele pokerspelers gaan uitmaken hoe de $100.000 zal worden verdeeld. Zynga Poker is momenteel alleen nog te spelen met play-money, maar is wel ruim 3 keer zo groot als PokerStars.

Nieuwe vis in de zee?

5 reacties
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Maar is wel ruim 3 keer zo groot als PokerStars.

Komt gewoon omdat ze gelinkt zijn met facebook. Als real money room zouden ze het imo nooit verder schoppen dan één of andere tweederangsroom.

yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Maar is wel ruim 3 keer zo groot als PokerStars.

Komt gewoon omdat ze gelinkt zijn met facebook. Als real money room zouden ze het imo nooit verder schoppen dan één of andere tweederangsroom.

en dit is relevant omdat?
ze zijn gewoon zo groot , en als dat is door marketing via facebook dan zou ik zeggen dat het verdomd goeie is :)
door de facebook enviroment is het enorm toegankelijk dus kan mogeilijk voor grote instroom aan realmoney players zorgen
goeie zaak imo :)

solartje
Poker Player

het gaat naar vis stinken als ze ooit REAL money acc's aanmaken :D

PtiiiPtaaa
PokerStrategist

zodra het daar realmoney is ga ik daar zeker even rondkijken/rondvissen:P

Ik ben begonnen met poker op zynga. Het is gewoon leuk als half je vriendenlijst er speelt. In het begin krijgt iedereen 10k ofzo en ik heb nu 360M.

Ik speel momenteel nog op zynga om te oefenen... eens ik vind dat ik goed genoeg ben begin ik terug cash games :tongue: