Ga naar het forum
$0,02/$0,05 Graph o...

Meldingen
Alles wissen

$0,02/$0,05 Graph over 25K hands.

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
600 Weergaven
LookAwayNow

Ben van NL2 naar NL5 overgestapt toen ik 125$ had. Heb nu 130$ en een mehh..-grafiek. Bij me grafiek van NL2 ging mijn non-showdown-winings al extreem in de min, maar bij NL5 nu -20BI, nu begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken hierover. Problem of Standard?

Click here!

Thanks for your time _love:

Edit: Graph clickable gemaakt

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
DeKuip

Problem!

Waar het aan ligt is moeilijk te zeggen zonder je spel te zien. Maar het is duidelijk dat je wel wat geld laat liggen in de non-showdown spots. Deze lijn hoeft niet per se stijl omhoog te lopen, maar rond break-even is wel wenselijk.

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Op micro limieten valuebet je nu eenmaal meer en bluf je minder, want ze leggen minder makkelijk weg, waardoor je vaker naar showdown gaat --> showdown winnings.

en verder tips om je rode lijn te verbeteren: hier

Beantwoorden
Citeren
LookAwayNow Topicstarter
LookAwayNow

Thanks,

PokerTrackers LeakTracker geeft ook aan dat ik te weinig Cbet en te weinig agressie toon. Deze twee stats staan met elkaar in verband, dus mocht ik meer gaan C-betten dan wordt mijn agressie-factor ook beter.

Ik speelde eerst 16-20 tafels en speel nu, 10-12 tafels en let heel erg of ik de pre-flop-agressor ben, de ja of de nee. Is dit het geval dan C-bet ik bijna altijd en het valt me op dat spelers bijna altijd hun hand gewoon opgeven. Eerst C-bette ik eigenlijk nooit OOP als ik niets gehit had en nu dus wel.

Ook Donk-bets van spelers re-raise ik soms wanneer ik de pre-flop-agressor ben en zie hier bijna altijd een fold. Uiteraard doe ik dit op flops waar ze geen reet reppen.

Nadeel hiervan is, is dat ik nu de hele tijd na moet denken of ik pre-flop geraised heb of gecalled. Dus vroeg ik me af; Is er niet een functie in PokerTracker4 die, per hand, de PFa markeert? Gewoon ff een bolletje bij die speler ofzo, dat je kan zien van: "Oja, hij is de agressor."

Net 1500 nieuwe handjes achter de rug en de nieuwe grafiek (clickable, anders wordt het forum zo'n zootje):

Heel erg bedankt voor de reacties! _grin:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Ik heb je thread even naar het NLH forum gezet omdat hij daar beter thuishoort.

Beantwoorden
Citeren