Voor wie niks te doen heeft en ook wil kijken naar een fixed limit pot kan railen bij dit tournament. Ben op dit moment chipleader en er zijn er nog 59 over.
Ik heb wel al een redelijk promilage in mijn bloed dus verwacht niet teveel vuurwerk
Voor wie niks te doen heeft en ook wil kijken naar een fixed limit pot kan railen bij dit tournament. Ben op dit moment chipleader en er zijn er nog 59 over.
Ik heb wel al een redelijk promilage in mijn bloed dus verwacht niet teveel vuurwerk
Epic inderdaad... maar goed... als je diep komt (en dat probeer ik toch wel te komen) dan heb je daar geen boodschap aan... ik vind FL op een of andere manier een stuk relaxter alleen is er minder aanbod
Nja, ik speel graag wel eens een PLO toernooitje, onder andere omdat de meesten er zo ongelofelijk slecht in zijn. En op FTP heb je op de micro/lage limieten misschien 2 normale toernooien op de avond. Andere 2 zijn superturbo's.
2 toernooien is toch wel heel weinig :/
Ik ben niet zo goed in Omaha al moet ik zeggen dat ik dat ook nog niet serieus heb gespeeld.
Limit Holdem Tournament
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$1.50+$0.15
Stacks:
UTG X_Bariona_X ($3,090)
UTG+1 gashica 111 ($7,525)
MP1 Baldygeek ($17,285)
MP2 PALADIJ77777 ($3,645)
CO m4cs3th ($10,632)
BTN vedklyv ($2,365)
SB leeboy314 ($8,875)
BB ernst99 ($16,654)
Blinds: 200/400
Pre-Flop: (1.5 SB, 8 players) m4cs3th is CO J♥ J♣
2 folds, Baldygeek raises, 1 fold, m4cs3th calls, vedklyv calls, 2 folds
Flop: A♠ J♠ 4♣ (7.5 SB, 3 players)
Baldygeek bets, m4cs3th raises, vedklyv calls, Baldygeek calls
Turn: K♦ (6.8 BB, 3 players)
Baldygeek checks, m4cs3th bets, vedklyv raises, Baldygeek calls
River: 2♦ (9.7 BB, 3 players, 1 all-in)
Baldygeek checks, m4cs3th bets, Baldygeek calls
Final Pot: 11.7 BB
Baldygeek shows
K♠ 10:heart:
m4cs3th shows three of a kind, Jacks
J♥ J♣
vedklyv shows
9♥ 9♠
m4cs3th wins 11.7 BB (net +7.7 BB)
Baldygeek lost 4.0 BB
vedklyv lost 3.0 BB
Een set hitten is heerlijk.... vooral als ze hem niet zien aankomen
en nou?
Omaha toernooien zitten vol uberfish dus moet je wel erg veel geluk hebben wil je ver komen. Als je 4 handed all in komt met AAxx heb je toch net ff te weinig kans;)
Dan zorg je toch gewoon dat je dat niet voor hebt?
Ik speel AA zeer passief in het begin, want ze callen idd met alles. Enkel later kan je daar mee gaan reraisen, maar zelfs dan callen ze nog met elke trashhand en dan wordt het weer moeilijk spelen op de flop enzo
Dussss, vooral veel handen met sterke draws en nutsmogelijkheden spelen tegen callingstations^^
Oorspronkelijk gepost door Napooo
Dan zorg je toch gewoon dat je dat niet voor hebt?![]()
Ik speel AA zeer passief in het begin, want ze callen idd met alles. Enkel later kan je daar mee gaan reraisen, maar zelfs dan callen ze nog met elke trashhand en dan wordt het weer moeilijk spelen op de flop enzo
Dussss, vooral veel handen met sterke draws en nutsmogelijkheden spelen tegen callingstations^^
Yeah maar als je shortstacked zit is het om te janken.
AA zo passief spelen bij FL is imo heel erg gevaarlijk en tevens betaalt het je te weinig uit .... de reden dat het ubergevaarlijk is om te slowplayen preflop is dat er al HEEL veel spelers meegaan als je simpelweg raised... als je NIET raised gaan er nog veel meer mee en dan heb je zelfs met AA weinig kans. Je hebt dan enorm veel flushdraws, straightdraws en lage two pairs en sets waar je tegen aan loopt...
Ik zou zoveel mogelijk raisen en gewoon agressief spelen... de spelers die WEL meegaan betalen je dan dubbel en dwars uit.
Slowplayen bij fixed limit heeft eigenlijk alleen zin als je de stone cold nuts hebt en je in de derde bidround (waar de blinds dus 2 x zo hoog zijn) zoveel mogelijk spelers mee wilt hebben. Probeer ook zoveel mogelijk te check-reraisen... zo haal je het meeste er uit.
Gisteren overigens er uit met AJ tegen QQ... ik was zo gaar dat ik dacht... wat kan mij het verrotten en heb gewoon maar alles geraised ondanks het niet raken :)... ik wilde alleen nog maar naar bed
Het ging over PLO
En idd PKingnanne, je moet idd deftige start hebben, anders is het hopeloos met al die calling stations. Nuja, ze betalen je af, dus als je in het begin klein beetje geluk hebt met de kaarten, dan is het niet zo moeilijk.
Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Limit Holdem Tournament
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$1.50+$0.15Stacks:
UTG X_Bariona_X ($3,090)
UTG+1 gashica 111 ($7,525)
MP1 Baldygeek ($17,285)
MP2 PALADIJ77777 ($3,645)
CO m4cs3th ($10,632)
BTN vedklyv ($2,365)
SB leeboy314 ($8,875)
BB ernst99 ($16,654)Blinds: 200/400
Pre-Flop: (1.5 SB, 8 players) m4cs3th is CO J♥ J♣
2 folds, Baldygeek raises, 1 fold, m4cs3th calls, vedklyv calls, 2 foldsFlop: A♠ J♠ 4♣ (7.5 SB, 3 players)
Baldygeek bets, m4cs3th raises, vedklyv calls, Baldygeek callsTurn: K♦ (6.8 BB, 3 players)
Baldygeek checks, m4cs3th bets, vedklyv raises, Baldygeek callsRiver: 2♦ (9.7 BB, 3 players, 1 all-in)
Baldygeek checks, m4cs3th bets, Baldygeek callsFinal Pot: 11.7 BB
Baldygeek shows
K♠ 10:heart:
m4cs3th shows three of a kind, Jacks
J♥ J♣
vedklyv shows
9♥ 9♠m4cs3th wins 11.7 BB (net +7.7 BB)
Baldygeek lost 4.0 BB
vedklyv lost 3.0 BBEen set hitten is heerlijk.... vooral als ze hem niet zien aankomen
![]()
Waarom flat je preflop? Dat doen we niet in FL e. (behalve bb dan)
Ik dacht (maar wellicht verkeerd) dat ik een raise niet moest reraisen met JJ?
Ik zal de charts maar weer eens bestuderen.
Preflop kun je tegen alleen een raise in ieder geval nooit coldcallen, behalve je big blind defenden dan.