Ga naar het forum
$10.000 in een maan...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] $10.000 in een maand op 25NL

79 Berichten
25 Gebruikers
0 Reacties
2,414 Weergaven
NLDPeter Topicstarter
NLDPeter
PokerStrategist

denk het niet, ikd enk dat ie ongeveer $5000 aan fpps bij elkaar speelt.

DeKuip
Elite Grinder

Ik heb hem nu aan al m'n tafels zitten.
Inderdaad gewoon $25 en knallen maar.
Hoe kan ik misbruik maken van het multitablen? :tongue:

DeKuip
Elite Grinder

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij nog prima op schema ligt, zou een stunt zijn als ie het ging halen!!

LurkerBelow
PokerStrategist

lol, wat een idioot, zit nu naar m te kijken. Daar wordt je toch scheel van, 2 schermen, 12 tafels per scherm :O

DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
lol, wat een idioot, zit nu naar m te kijken. Daar wordt je toch scheel van, 2 schermen, 12 tafels per scherm :O

En nog chatten ook op de tafels..

LurkerBelow
PokerStrategist

ja ik zag het, lol

als je goed kijkt speelt hij nu op 32 tafels :baby:

damn die jongen pleegt een aanslag op zn eigen lichaam.... op zn blog staat trouwens dat hij na 3 dagen op +$1160 zit.... dus na 31 dagen zou die dan rond de $11.500 zitten... hij ligt dus wel aardig op schema

Wow dit is echt ziek gewoon. Hoe hou je zoiets vol!! Wat is zijn tussenstand kan je dat ook ergens zien of zo ?

vreemd, in de regels staat dat hij er maar 24 tegelijkertijd mag spelen...

DeKuip
Elite Grinder

Ik las ook ergens dat meer dan 24 niet eens mogelijk is op Stars..

Oorspronkelijk gepost door Mezmy
vreemd, in de regels staat dat hij er maar 24 tegelijkertijd mag spelen...

ik zie r ook maar 12 per scherm hoor

ik zag toch echt rijtjes van 4 maal 4 op elke tafel... ik zou toch niet aan het hallicuneren zijn:P

Oorspronkelijk gepost door Mistagamerone
ik zag toch echt rijtjes van 4 maal 4 op elke tafel... ik zou toch niet aan het hallicuneren zijn:P

ik zie 3 rijen van 4 :D

één van ons zal dan toch fout zijn :D

DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
ik zie 3 rijen van 4 :D

Idem :D

Die gast gek. Wat hij zichzelf aandoet voor 60k daar heeft ie zeker een paar jaar last van...

Herseel
Oldschool Grinder

Er zijn er die hatelijkere dingen moeten doen dan godganse dag achter pc zitten denk ik zo voor 60k. Last van hebben zie ik ook niet goed in. Het zal wel in zijn BRM passen zeker...

ga jij maar eens 30 dagen op rij 14 uur per dag naar 2 schermen turen en clicken.

Muisarm krijgt ie zeker en als ie pech heeft nog wat spasmes ofzo. En ofc is een tekort aan slaap ook niet bevordelijk voor je gezondheid.

Er is net een gast gestopt (Constanza onder de PS naam silentsupra) die had een weddenschap om bij 2NL 40K te winnen. (in 1 maand) Hij haalde ongeveer de helft. Waarschijnlijk dat ook deze weddenschap niet gaat lukken. Hij speelde 24 tafels.

24 tafels is wel heel veel

ik heb 1 x op 8 tafels gespeeld en toen werd ik lichtelijk leip op momenten dat ik overal speelbare handjes kreeg

Joene86
PokerStrategist

hij gaat het wel halen denk ik.. heb gister bij hem aan tafel gezeten.
Hij speelt heel erg ABC poker.. weinig flops zien, goede hand flink raisen.. vaak naar $2,-
En meeste mensen hebben niet door dat hij weinig handen speelt.. dus hij krijgt genoeg callers.