ik heb zojuist de 4000 $ gp gewonnen freezeout
ik heb een veld van 473 spelers weggespeelt
en ik heb 1180 $ gewonnen
ben erg blij
Groetjes AppY
ik heb zojuist de 4000 $ gp gewonnen freezeout
ik heb een veld van 473 spelers weggespeelt
en ik heb 1180 $ gewonnen
ben erg blij
Groetjes AppY
Goed hoor, maar over één tournooi is dit meer geluk dan wijsheid.
Waarom speel jij 11 dollar tournooien met een 30 dollar bankroll?
volgens mij was het wel degelijk een 3 $ toernooi.. of dan heb ik me goed verkeken .... ik dacht al toen ik met toernooi bezig was wrm mijn bankroll ineens zo laag was ... maakt ook niet veel uit nu . heb het gelukkig gewonnen.
terug naar de 0.05-0.10 tafels ... mss wel een toernooi gewonnen . maar ervaring voor hogere blinds ontbreekt nog
Oorspronkelijk gepost door Alecos89
Goed hoor, maar over één tournooi is dit meer geluk dan wijsheid.Waarom speel jij 11 dollar tournooien met een 30 dollar bankroll?
Omdat daar je raises gerespecteerd worden
Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
Goed hoor, maar over één tournooi is dit meer geluk dan wijsheid.Waarom speel jij 11 dollar tournooien met een 30 dollar bankroll?
![]()
ja en dat is veel belangrijker dan variance, want variance bestaat niet en downswings zijn een fabeltje
Oorspronkelijk gepost door AppYbaboon
volgens mij was het wel degelijk een 3 $ toernooi..
Hou jezelf eens niet voor de gek
ja en dat is veel belangrijker dan variance, want variance bestaat niet en downswings zijn een fabeltje
![]()
Is toch ook zo?
variance is overrated!!!!!
raises respect in een $11 toernooi? welk toernooi speel jij dat dit gebeurd?
Oorspronkelijk gepost door envyjosh
Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
![]()
![]()
Variance bestaat inderdaad niet
Downswings bestaan ook niet
Je kan je geld dus enkel kwijtgeraken door zat je bankroll te vergokken op carribean stud, nietwaar Josh?
Anywaaaay, ik wil maar zeggen, breek die jongen niet zo af, er zijn er zoveel die zomaar beginnen en helemaal niks om Banrkollmanagement geven, nietwaar Josh?
Hij heeft gewoon een verdomd mooie ship gemaakt en ik denk dat hij nu wel inziet dat het vooral veel geluk was en nu gaat hij braaf ervaring opdoen op NL10, nietwaar AppYbaboon?
Foutje of niet, dat noem ik een lekkere ship.
Felicitatos dude, en of het nu geluk is of niet, je BR heeft een beste boost gekregen, waardoor je nu niet zo gauw meer buiten je BR speelt , haha ;-)
Nu kan je een dergelijk foutje veroorloven..
Dergelijke foutjes wil ik ook wel maken, alleen doe ik ze bewust en verlies ze dan!
Succes iig verder met het doorlopen van de limiet waar je was gestart ;-)
Laten we denken aan ons aller Sharp_80 met zijn ultieme NBR-techniek...
Leuke ship man!
eeey ty
echt heel hartlijk bedant , ben er zelf ook heel fier op . zelf zal ik nu ook goed op mijn br gaan opletten . lekker weer aan de lage limiten tafel zitten .
echt hippe ship .. maar ik vond toh van mezelf ik goed heb gespeeld , heb geen 1 bad beat uitgegeven .. ok 1 keer een 50 - 50 coinflip gewonnen
ik callde met AK tegen QQ ...mss had ik in die punten wel mzzl.. alluel ik nooit mijn hele stack riskeerde ..
naja ..
ik ga nu een blog schrijven over mezelf .
Groetjes AppY
Hey Appy,
Dat is een mooie boost voor je bankroll! Echt heel netjes.
Ik ben erg benieuwd naar je blog. Zoals je misschien al hebt gezien hebben we verschillende forumonderdelen waar je jouw handen kan laten beoordelen. Ik kan je echt aanraden hier gebruik van te maken. Het is een van de beste manieren om een nog betere pokerspeler te worden.
Veel succes!
Leo