Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 44$ NL Turbo

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
410 Weergaven
AmsterdamCalling

Ik moet ten eerste zeggen dat ik mij ten zeerste schaam voor de limiet waar ik op speel X( Dit is een typisch gevalletje tilt na een 1 outer in de sunday million terwijl ik er goed voor stond.

Heb in de 44$ NL Turbo (600 spelers) de tweede plek te pakken van de nog 35 resterende spelers. Ik speel hyper aggressief met heeeeel veel blinds steals.

Gedurende huidige Hold'em sessie werden je 112 handen gedeeld en zag je de flop:
- 6 van de 14 keer terwijl je op de big blind zat (42%)
- 2 van de 11 keer terwijl je op de small blind zat (18%)
- 8 van de 87 keer terwijl je op een andere positie zat (9%)
- totaal 16 keer van de 112 (14%)
Potten gewonnen op de showdown - 8 van 9 (88%)
Potten gewonnen zonder showdown - 28

Kijken of mn tilt beloond wordt :facepalm:

9 reacties
noisecore

ship it!

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Dit is een typisch gevalletje tilt na een 1 outer in de sunday million terwijl ik er goed voor stond.

SCREENSHOT & HH OR IT DIDNT HAPPEN

AmsterdamCalling Topicstarter
AmsterdamCalling

lol delta. Waarom niet? Dat gebeurt wel es, het is alleen zuur dat het dit keer in een sunday million gebeurde waar ik met pijn en ziel mezelf door de steps heb heen geslagen.

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
lol delta. Waarom niet? Dat gebeurt wel es, het is alleen zuur dat het dit keer in een sunday million gebeurde waar ik met pijn en ziel mezelf door de steps heb heen geslagen.

Oorspronkelijk gepost door Deltathree
SCREENSHOT & HH OR IT DIDNT HAPPEN

AmsterdamCalling

weet je wat, laat ook maar.

Als 14e geeindigd, speelde een slechte hand en daarna AK vs A9 verloren (geen screenshot genomen)

Gwn niet braggen met oneouters zonder proof :)

LiquidCity

Ik wil ook wel die 1-outer eens zien.

Hoeveel geshipt in die $44 Turbo?

AmsterdamCalling

Het is niet braggen, het is gewoon zeggen dat ik tiltte vanwege een bad beat. Of het een 3 outer of 1 outer maakt mij geen flikker uit. Dus ik edit het wel ff als je daar blij van word. En iets van 225 geshipt, best wel nice alsnog