Ik ben nu chipleader in toernament 28668344 op 888.
Mocht iemand nog willen volgen dan zou ik dat leuk vinden
Ik ben nu chipleader in toernament 28668344 op 888.
Mocht iemand nog willen volgen dan zou ik dat leuk vinden
ja kwas er al uit omdat ik die monday toernooien doe, niet veel zin meer in nog een tafel erbij. En bovendien eergister al gewonnen. Is ook leuk voor de rest als ze een keer kunnen winnen
Hoe gaat het?
Op dit moment weinig vuurwerk aan tafel... zitten 2 stacks die bij mij in de buurt komen en daar wil ik op dit moment nog niet een confrontatie mee aangaan.
Chips 22.749
blinds 150/300(30)
prima toch, lekker consolideren.
Eerste Monday toernooi met AA vs QJ eruit, hij shovede op 9t4.
Tweede Monday toernooi met AA veel verloren ook tegen QJ, maar nog wel meer dan 20 bbs
Heb echt een megastack nu: 243.292
De eerste onder me heeft 77.200
Nog 6 over.... ze zijn bang en folden alles :S
Uitslag gisteren:
2de geworden. In de headsup K 10 tegen A K van villain. Hiermee nam hij chiplead over. Om een of andere reden lijkt 2de plaats altijd de plaats te zijn waar ik terecht kom :S
Volgende ronde die beslissend was was van mij geloof ik K 10 tegen K J waarbij hij won met een hogere kicker.
Shipped: 75 dollar
Thanks
ben er best content mee al had ik eigenlijk de winst niet mogen "weggeven" maar goed... gebrek aan heads up ervaring denk ik en pech (kans op hogere kaarten is in heads up namelijk stuk kleiner dan bij full ring).
Ahh netjes man
Wel jammer dat je niet eerste werd. Waren dan gewoon twee mensen van pokerstrategy binnen 3 dagen die een dagelijke freeroll wonnen, what are the odds?
Maar wel een lekkere bankroll boost offcourse, hoeveel heb je nu als ik vragen mag?