Ga naar het forum
AA busted. wederom ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] AA busted. wederom bubble boy

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
416 Weergaven

Full Tilt Poker, $40/80 No Limit Hold'em Tournament, 5 Players
Hand Converter by Pokerhand.org

Board:
Rolex1986 (SB): $3,520
bighotshot40 (BB): $2,020
asesdoses (UTG): $1,350
don roeschen (CO): $3,530
ronaldbaggio (Button): $3,080

Dealt to ronaldbaggio A♥ A♠

Pre-flop:
(1 folds), don roeschen raises to $265, ronaldbaggio raises to $450, (1 folds), bighotshot40 raises to $2,020 and is all-in, don roeschen raises to $3,530 and is all-in, ronaldbaggio calls $2,630 and is all-in

Flop: ($8,300) T♣ K♠ 5♥ (3 Players)

Turn: ($8,300) 5♠ (3 Players)

River: ($8,300) J♦ (3 Players)

Results:
don roeschen Showed Q♥ A♦
ronaldbaggio Showed A♥ A♠
bighotshot40 Showed T♠ A♣ don roeschen returns $450
don roeschen wins $2,120
don roeschen wins $6,100

4 reacties
Christoph34

Damn zeer sick, laatste tijd ook vaak eruit als de bubble boy, meest frustrende wat er is! :evil:

wauss

Vandaag 3x op bubble of vlak ervoor eruit met AA had echt de neiging om dingen te gaan slopen. Maarja even goed hard schreeuwen en schelden lucht toch wel vaak op :D even wat anders gaan doen en dan weer rustig zitten.

Ik vind het soms wel lastig als je van die sick bad beats krijgt en dan staan er nog andere tafels open waar je niet zomaar weg kan.

Jaaa, ik heb hier vandaag ook redelijk wat last van gehad .. Was op een gegeven moment in staat om op de bubble gewoon alle handen te gaan folde, zodat ik "ITM" zou komen! Mjaa that's poker!

Lamapalooza

Hoe frustrerend het ook is, je gaat 20% van alle AA's verliezen. Best is dat je er gewoon aan went. Zelfde met verliezen met handen als KK en QQ of AK, gewoon mee leren omgaan. Als je dat kan heb je ook al een reden minder om te tilten en word je op lange termijn een betere speler.
Hier zat je op de bubble met nog twee spelers met een kleinere stack dan jezelf, dan moet je soms kunnen (hier alleszins niet) goede handen waar je normaal mee broke gaat folden.