Ga naar het forum
Aces cracked... bli...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Aces cracked... blijft leuk :)

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
427 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]CO$0.40:///////;BU$0.90:///////;SB(Hero)$1.00:///////;BB$2.02:///////;UTG2$0.77:///////;MP1$0.71:///////;MP2$1.37:///////;MP3$2.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with 4:s, 9:s.
2 folds, MP2 raises to $0.06, 3 folds, Hero calls $0.05, BB folds.

Flop: ($0.14) 9:c, 6:d, 4:c (2 players)
Hero checks, MP2 bets $0.06, Hero raises to $0.16, MP2 raises to $0.26, Hero raises to $0.94, MP2 calls $0.68.

Turn: ($2.02) K:h (0 players)
MP2 gets uncalled bet back.

River: ($2.02) J:s (0 players)
MP2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.34.

Results follow:

MP2 shows a pair of aces(As Ah).
Hero shows two pairs, nines and fours(4s 9s).

Hero wins with two pairs, nines and fours(4s 9s).

Tjah hij heeft wel pech dat niemand hem heeft gereraised pre-flop, maar jah... kan me niet echt zoveel schelen :)

Eerste keer dat ik de hand converter uittest trouwens... Gaat gemakkelijk.

8 reacties
afhaalchinee
Poker Player

nh, goed gespeeld. mooie call pre.

superjunk
PokerStrategist

lol, 49s callen uit positie ?

mjah, het is een leuke flop voor je en fijn dat je zo ff aces cracked maar toch een hand met wat vragen bij hoor :P

-Wat doe je aan een tafel met maar een halve stack?
-Waarom een raise callen met 4 9s?
-Wat doe je als villain behind checked en op de turn een derde klaveren of derde straight kaart valt?

Maar je hebt gelijk: aces cracken blijft geinig :D

Nox

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ow ik was begonnen met een kleine stack... en dan ben ik wat blijven doorspelen (als ik win, speel ik sowieso wat beter).
Wel ik callde zonder al te veel bedoelingen, meestal fold ik hier wel handen die makkelijk gedomineerd zijn... Met 94 zag ik me niet echt in de problemen komen.

Derde vraag snap ik niet echt... Ik ging sowieso all in voordat de turnkaart er lag... Als hij mijn raise gewoon callde op de flop, dan zou ik waarschijnlijk geshoved hebben op de turn. Toen hij reraisde op de flop, was ik vrijwel zeker dat hij JJ+ had. Heads-up ben ik niet echt zo bang van een draw. :)

edit: Ah nu zie ik het... Ja ik checkte, en hoopte dat hij zou c-betten... Had hij dat niet gedaan, kon ik wel in moeilijkheden komen met een slechte turnkaart.

Boki1988
PokerStrategist

49s blijft wel een slechte call, op die lage limiten is de range van de spelers wel een stuk groter maar maar met 49 OOP na een MP raiser is een easy fold.

Zijn raise van 3BB is redelijk klein, op die limiten is het best dat je standaard tot 4x5xBB raised want ze callen je toch.

wat een fishcall :S:S jouw argumentatie slaat nergens op

LaughingMan85
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus

-Wat doe je aan een tafel met maar een halve stack?

hier toch nog even de nadruk op leggen dat spelen met een stack kleiner dan de max buy in echt wel verliesgevend is (buiten SSS natuurlijk).

bezie het zo: je gaat twee keer all in met AA tegen iemand die een stack heeft van 100BB, de eerste keer win je en de tweede keer verlies je.
Als je dan met een halve stack speelt heb je een verlies van 50BB, maar als je een full stack hebt ben je break-even.
Dus als je gedubbeld heb met SSS ofzo, reload dan naar een max stack als je nog op de tafel wilt verder spelen

superjunk
PokerStrategist

Wat speel je Skaryow, SSS of BSS ?
Zou even wat artikelen, coachings of video's bekijken.