En laatste game als 8e gestrand.
De nieuwe tussenstand:

Morgen weer een grindsessie, waarschijnlijk vanaf een uur of 13:00 tot 18:00 en evt. 's avonds.
En laatste game als 8e gestrand.
De nieuwe tussenstand:

Morgen weer een grindsessie, waarschijnlijk vanaf een uur of 13:00 tot 18:00 en evt. 's avonds.
Regging.
Weet niet hoeveel games het vanmiddag gaan worden, aangezien ze niet super snel vollopen.
Oorspronkelijk gepost door Angstzweet
Regging.Weet niet hoeveel games het vanmiddag gaan worden, aangezien ze niet super snel vollopen.
glglgl
Vanmiddag 1 mincash behaald, nu eerst even de huishoudelijke taken vervullen en wat eten, en tegen een uurtje of 18:30 een grote grind starten.
Regging as we speak, hoop ongeveer 10-15 games te spelen vanavond!Gl to us!
Goodluck
Update na tweede break, 8 games open, 3 gebust.
Zal er nog zo'n 2 tot 4 bijreggen afhankelijk van hoe ik in de games ga die ik nog open heb.

Korte update, 15 games gestart vanavond.
In 6 gebust, nog 9 open.
Ga niet meer bijreggen omdat het me anders te laat wordt en ik morgen weer op tijd uit bed moet.
Een voorbeeldje van hoe ik een groot deel van m'n stack kwijtraak, aan een reg..
Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $150(BB) Poker Stars
SB ($5,967)
BB ($2,290)
UTG ($4,335)
UTG+1 ($3,808)
UTG+2 ($5,020)
MP1 ($2,235)
CO ($1,665)
Hero ($2,980)
Dealt to Hero 8♣ 8♠
fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $335, fold, BB raises to $2,290 (AI), Hero calls $1,955
FLOP ($4,655) K♠ K♣ 5♦
TURN ($4,655) K♠ K♣ 5♦ Q♦
RIVER ($4,655) K♠ K♣ 5♦ Q♦ T♥
Hero shows 8♣ 8♠
(Pre 68%, Flop 7.4%, Turn 4.5%)
BB shows K♥ 7♥
(Pre 32%, Flop 92.6%, Turn 95.5%)
BB wins $4,655
Even weer een vraagje van mij als onervaren MTTer, maar waarin zou je je stack van 20 BB riskeren met 88, waarbij je meestal een flip hebt?
En we hebben weer even pauze.
Op de momenten dat ik moet schuiven loop ik tegen betere handen aan, als ik een goede hand heb verlies ik van mindere en ga zo maar door.
Het is simpelweg m'n dag niet.
Dit nog over:

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Even weer een vraagje van mij als onervaren MTTer, maar waarin zou je je stack van 20 BB riskeren met 88, waarbij je meestal een flip hebt?
Effectief speel ik een minder aantal bb's, namelijk 15 bb's (de stack van de BB is 2290 / 150 = +- 15).
Ook zit ik op de BTN, waardoor mijn openingsrange natuurlijk een stuk wijder is.
De speler waar ik tegenover zat, was een goede reg. Deze goede regs spelen vaker terug op BTN raises, omdat deze overkomen als steal.
Aangezien 88 een van de betere handen is in mijn openingsrange op de BTN, dacht ik hier met m'n 88 op de lange termijn wel vaak goed te zitten, en besloot te callen.
Uiteindelijk draaide villain K7s open, en zat ik dus ook goed.
Snappie?
Snappie?
Ja, ik kan het nog net allemaal bevatten.
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Snappie?Ja, ik kan het nog net allemaal bevatten.
Nou, dat was me het avondje wel weer.
Niks wilde lukken vandaag. Alleen maar tegen betere handen aangelopen, en als ik zelf een goede hand had werd ie gekraakt door een mindere. Op de enige finaletafel die ik heb gehaald schuif ik over de raise van een mega actieve speler heen die op dat moment natuurlijk weer KK heeft.
Nouja, it's all part of the game, maar op deze manier gaan we geen profit halen ben ik bang.
Nog 35 games te gaan, dit is de tussenstand op dit moment:

Vanavond grind ik niet, omdat ik een klein live toernooitje ga spelen.
Als ik er vroeg uit lig en op tijd thuis ben start ik eventueel nog wat games.