Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] afzetters

101 Berichten
45 Gebruikers
0 Reacties
6,276 Weergaven

Sorry dat ik het zeg het is niet omdat ik verlies maar volgens mij zit er meer achter zo een site als we allemaal denken eerst win je wat en dan verlies je het is gwn zielig heeft niks te maken met kunnen pokeren het is al zover gekomen dat ik de flop zo kan zeggen als ik wat gewonnen heb bv aa tegen aj oja weer 2x k en zo 10 x achter elkaar bestaat er nu geen site die normsle poker aanbied hett is schandalig

100 reacties

echt he

pbijvoet

Zo en leestekens zijn ook rigged. :f_biggrin:

Copymeistrr

Verplaatst naar BB&V. Is niet echt een pokerdiscussie I gues..

misschien kun je deze pokersite proberen?
noriggedpokerforallpokerplayersthatcantplay.com

heb al enkele $$ verdiend doordat deze site niet rigged is.

Moderator
pcbeem

Wat andere proberen te zeggen: sites zijn niet rigged, soms zit het mee en soms zitten het tegen en misschien ligt het toch wel iets meer aan je eigen spel dan je denkt.....

Wat zou hun voordeel daarin zijn als ze goede spelers wegjagen??

Baetebeat

100% gelijk heb je.

Grind je maar een weg naar een diploma, dat zal je vast beter afgaan.

Toxicgod

interessante thread.

Toen ik begon met pokeren dacht ik ook vaak dat het zo was he. "Ah dit kan toch niet.. verlies ik weer met mijn AA...." Of AA vs. AK. en hij hit een straat.. en dan denk je echt van.. WTF. preflop heeft hij 5% om te winenb bijvoorbeeld en hij hit hem.... Dat kan toch niet.... Maar toch. het kan. Al is die kans klein. Maar het kan voorkomen.

Toen na een tijd had ik PT3 aangeschaft en echt al mijn sessies nagelopen en cruciale handjes of bad beats terug gekeken en toen kwam ik erachter dat er inderdaad bad beats tussen zaten. maar ja. Die delen we zelf ook wel eens uit.

Meeste verliezen komen toch zelf uit onze eigen fouten.

Zo heb ik wat leaks uit mijn spel kunnen halen en kwam ik tot de conclusie dat ik meer begon te winnen.

Advice for you: Work on your game. Variance is part of it. And you need to live with it.

Waarom denkt iedereen toch altijd het slechte van anderen?

Kijk eens naar wat je zelf kunt doen aan deze situatie:
- beter leren pokeren
- beter om leren gaan met tilt

Het menselijk brein zit zo in elkaar dat het je wil waaschuwen voor gevaarlijke situaties. Hierdoor onthoud je de negatieve pokermomenten beter dan de bad beats die jij aan een ander geeft.

En je kunt altijd nog je eigen pokerroom beginnen. En noem hem dan "NoRiggedPoker" of zo

Oorspronkelijk gepost door toxicgod
interessante thread.

:coolface: :coolface:

En wie garandeert dat het niet rigged is?

Er is totaal geen regulatie voor pokersites, dus again, wie zegt dat het eerlijk is? Er zijn verdomme high stakes HU spelers voor miljoenen bestolen op UB en AP en er is niemand die daar wat tegen gedaan heeft.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Er klopt gwn iets niet als je geen groot toernooi succes gehaald heb kan je geen grootte winst maken op die sites het is gwn pure mafia en wat de site hun voordeel hier in is simpel meer rake ! hoe meer je afwisselend wint of verliest hoe langer je blijft spelen hoe meer geldt zei hebben maarja geloof wat jullie wille ooit zullen jullie er wel achter komen dat hdt gwn een buisness is en niks qua kunnen

gebruik is een . .

Oorspronkelijk gepost door ethias
hoe langer je blijft spelen hoe meer geldt zei hebben

hoe meer geldt zei hebben

geldt zei

WUT?
Gebruik inderdaad is wat meer leestekens, of maak in ieder geval je tekst een beetje duidelijker.
Mensen die veel winst halen zonder groot toernooi succes zijn er genoeg, maar niet iedereen is ervoor geschikt.

Baetebeat

eindelijk het grote woord is eruit: de mafia!!!!!!!!!!

Hou de vingerkootjes maar in het oog

wekelijks terugkerend fenomeen

Altijd meteen bolletje!

raymond20001

een duimpje omhoog

Linkje speciaal voor TS klik hier

M411987

Leuk m te beseffen hoeveel poker (wel of niet rigged) eigenlijk gemeen heeft met het bekrachtigen en ontkrachten van para/pseudopsychologie/wetenschap. :rolleyes:

So. Wie vindt Derek Ogilvie rigged en wie niet? Grote kans dat de mensen die hem niet rigged vinden online poker wel rigged vinden. :pokerface:

Samwise90

popcorn