Ga naar het forum
altijd niets hitten

Meldingen
Alles wissen

altijd niets hitten

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
511 Weergaven
stinkvinger

Hallo vrinden,

Ik heb sinds vandaag besloten dat ik bepaalde handen waarbij ik onmogelijk veel outs heb niet meer ga spelen omdat ik tot nu toe aan de lopende band er geld door heb verloren en nog nooit in mijn leven de kaarten heb gehit die ik wilde hitten. Na een lange tijd zijn dit een van de redenen waarom ik steeds minder zin heb om poker te spelen, simpelweg omdat ik bijzonder vaak kaarten niet hit die ik in principe "volgens berekening" zo nu en dan gewoon moet krijgen.

Ik heb in deze situatie hieronder zo ver ik me kan herinneren maar 1-2 keer een kaart gehaald die ik moest halen in de 16+ gevallen die zich hebben voor gedaan. Ook een flushdraw op de flop of een OESD hit ik vrijwel niet. Hier denk ik aan een verhouding van 1 op de 7+ handen die ik krijg. Hebben jullie hier ook last van of moet ik niet zeuren? Ik begin er behoorlijk geïrriteerd van te raken.

Known Players:
MP2: $0,46 - 23 bb
MP3: $1,64 - 82 bb
CO: $3,22 - 161 bb
BU: $6,22 - 311 bb
SB: $1,74 - 87 bb
BB: $2,17 - 109 bb

0,01/0,02 No Limit Hold'em (6 Handed)
Hand recorder voor deze hand:PokerStrategy.com SideKick 1.1.221.5

Preflop: Hero is SB met 9♦, 7♦
Hero posts small blind ($0,01), BB posts big blind ($0,02), 4 folds, Hero raises to $0,05, BB calls

Flop: ($0,12 - 6 bb) J♦, 8♥, 6♦(2 Spelers)
Hero bets $0,08, BB raises to $0,16, Hero 3-bets $0,42, BB 4-bets $1,95 and is all in, Hero calls and is all in, BB gets uncalled back ($0,43)

Turn: ($3,48 - 174 bb) 9♠(2 Spelers)

River: ($3,48 - 174 bb) 8♠(2 Spelers)

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
stinkvinger Topicstarter
stinkvinger

normaal speel ik nl5, ik heb met een freeroll geld verzameld en ben mezelf hiermee omhoog aan het werken

Beantwoorden
Citeren
DeKuip

Nooit geluk!

En om antwoord te geven op je vraag: beide.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

Ik zou gewoon callen op zijn reraise ;) Kost je minder geld in de toekomst.
Alles erin rammen omdat je zoveel outs hebt is niet altijd de beste oplossing.
Kom het ook vaak tegen dat ik tal van outs heb , maar wil er niet mijn hele stack voor investeren als ik hem dan misloop.

Beantwoorden
Citeren

Over welke sample spreken we hier Sv?

Beantwoorden
Citeren
duvel666

je moet aan je sample denken ...
poker is een lange termijn sport ...
op een oneindig aantal keer die situatie te hebben zal je het korrekte aantal keren winnen ...

en volgens mij moet je niet zeuren ...

heb vandaag ook een absolute kutdag ...
na 50tal SNG -49% ROI, $EV+8% ... bijna -500$
en het merendeel zijn van die kutsituaties waar JJ tegen 36o verliest of waar ik steeds domineer en verlies...
het hoort nu eenmaal bij poker...

heb je ook eens geteld hoe vaak je opponents tegen jou niet hitten en wel hitten ?
die zaken evenen out in the end, maar je moet gewoon genoeg volume maken
als je poker sessie per sessie gaat bekijken naar winst/verlies ... dan kom je er nooit

lange termijn denken is de absolute basis voor iedereen die in poker ooit iets wil bereiken,
korte termijn shit hoort er gewoon bij ...
en korte termijn shit kan soms duizenden handjes duren hoor ;)

als je gaat beslissen om profitabele situaties al helemaal uit de weg te gaan wat ga je dan doen?
enkel AA en KK spelen en het er all in in rammen zonder denken?
k denk niet dat je daarmee je blinds gaat betalen ^^

long term vision!!!

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

vreemd, ik hit dan weer nooit altijd iets

Beantwoorden
Citeren