Oorspronkelijk gepost door kidsolo
Ik neem de sunday million op die ik nu speel en zou die willen versturen, zou dat nog kunnen?waarschijnlijk ben ik tot de ochtend bezig
Ja hoor, geen probleem!
Oorspronkelijk gepost door kidsolo
Ik neem de sunday million op die ik nu speel en zou die willen versturen, zou dat nog kunnen?waarschijnlijk ben ik tot de ochtend bezig
Ja hoor, geen probleem!
Ik heb zaterdag een sessie opgenomen maar mijn pc is gecrasht! Had het nog niet kunnen doorzenden! Heb hem juist terug! Het is nu al wat laat zeker om nog door te zenden? Stomme pc
Oorspronkelijk gepost door Speedymalefi
Ik heb zaterdag een sessie opgenomen maar mijn pc is gecrasht! Had het nog niet kunnen doorzenden! Heb hem juist terug! Het is nu al wat laat zeker om nog door te zenden? Stomme pc
Hey Speedymalefi,
Ik zou hem gewoon nog doorsturen zo snel als je kunt, en dan even afwachten of hij nog wordt meegenomen.
Wie niet waagt wie niet wint he.
Ik zit eigenlijk ook elke dag vol verwachting naar mijn mail te kijken
Hebben jullie een indicatie wanneer ze zijn beoordeeld?
Persoonlijk heb ik nog geen overzicht gezien van hoeveel video's er zijn ingezonden voor elke variant en limiet. Melvin is hard aan het werk om dat allemaal te regelen en dan zullen de video's zo spoedig mogelijk naar de betreffende videoproducers worden gestuurd om te worden beoordeeld. Hoelang dit kan gaan duren durf ik niet te zeggen. Ik kan hooguit zeggen dat ik, wanneer ik een video mag doen voor SSS, mijn uitereste best doe om deze in een rap tempo (maar wel met de maximale kwaliteit) klaar te maken.
Nog even geduld A.U.B.
Hey all,
Er word nu hard gewerkt om alle video's zo goed mogelijk beoordeeld te krijgen. We zijn nu bezig met de kwaliteit controle en het verdelen van de video's. De eerste video's zullen eind deze week richting onze professionele coaches gaan. Daarna zullen we proberen wekelijks minstens 2 video's te produceren uit de 'analyze my game' promotie. Dus heb nog even geduld.
Melvin
Wauw. Ik ben net mijn vid nog eens aan het bekijken. Dat was de eerste keer dat ik terug FL speelde en ik zie dat ik echt veeeeeeeeeeeeeel te passief gespeeld heb
Ben benieuwd naar de review