Lol
Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Lol
Mja nogmaals, dit zeg ik niet om jinjin te beledigen ofzo.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Niet slecht bedoeld.
Maar lees intussentijd nog wat arikeltjes ofzo. Want de handen die ik hier gepost zie, zijn meestal echt wel zeer slecht gespeeld.
lol.... laat ik verder maar niets zeggen.
ik kan ook een aantal handen die erg goed gespeeld zijn posten , maar daar knal ik een toernooi niet mee uit
ohh. zei ik toch iets....
Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
LolMja nogmaals, dit zeg ik niet om jinjin te beledigen ofzo.
iknow
Als je die handen waar je er mee uitknalde anders had gespeeld, lag je er mss niet uit. Maar haalde je mss eens ITM ook.
Maargoed, ik heb wijselijk genoeg niet geinvesteerd in dit project. Dus verder geef ik er ook niet om.
Succes verder!
Als je die handen waar je er mee uitknalde anders had gespeeld, lag je er mss niet uit. Maar haalde je mss eens ITM ook.
duh......goede analyse.
Maargoed, ik heb wijselijk genoeg niet geinvesteerd in dit project. Dus verder geef ik er ook niet om.
Succes verder!
<edit>
Laat ik verder maar stoppen met reageren, ik heb hier totaal geen zin in, en zie de meerwaarde niet.
Ze geeft je alleen maar een tip hoor, dus laten we verstandig zijn voor deze discussie ontaard!
Ik vind die AJ met paar J ook niet genoeg voor een all in. Je bent niet de agressor en je weet totaal niet waar je staat.
Kijk he, als je het iets verstandiger had aangepakt, dan had ik de moeite genomen om per hand wat opbouwende kritiek te geven. Maar hier heb ik hier echt geen zin meer in.
Ik ben verre van een MTT expert, maar denk wel dat ik hierover iets nuttig kan zeggen.
Heb ook geen zin in flamen.
Zoals ik al zei: Veel succes verder! you'll need it
Kijk he, als je het iets verstandiger had aangepakt, dan had ik de moeite genomen om per hand wat opbouwende kritiek te geven. Maar hier heb ik hier echt geen zin meer in.
Ik ben verre van een MTT expert, maar denk wel dat ik hierover iets nuttig kan zeggen.Heb ook geen zin in flamen.
Zoals ik al zei: Veel succes verder! you'll need it
ach...... als je niet wilt flamen , doe het dan ook niet .... en vooral niet zo geniepig....
Dit bedoelde ik met rustig aan op tafel op Stars.
Ik zoek ook geen ruzie of zo, maar ik (en ik neem aan caroline) willen alleen maar helpen. Maar als het niet hoeft of zo dan niet.
Ik hou nu ook maar mijn mondje voor dit helemaal uit de hand loopt, maar vind deze reacties een smetje op je backingsactie. Tuurlijk ben ik blij dat je het geld heb bijgelegd, maar je moet ook naar adviezen van andere mensen kunnen luisteren. Ok opmerking van caroline over de artikelen doornemen was vervelend (foei caroline ♠_mad: ), maar daar had je niet zo op hoeven reageren aangezien het dan bijna altijd uit de hand loopt.
Vrede op aarde of zoiets in deze tijden voor de Kerst!!!
Einde Project.
Jammer genoeg geen enkel goed resultaat (1 mini cash)
Ook ik had meer verwacht... maar het zat ook niet echt mee.
Ik heb deze toernooien reeks iets aggresiever gespeeld dan ik normaal doe, maar doel was ook om ver te komen, en niet om ITM te folden
Iedereen bedankt voor het gestelde vertrouwen.
Groeten
Jin.