wow, dat is sick, gewoon sick weer.
AU....
Maar daarentegen..je had 20% maar om te winnen..
Maar daarentegen weer... tis niet lief van de dealer om jou net die lagere set te geven... gooi dan geen 10 maar een A K Q of J
Volgende keer heb jij de hogere set
Het is vooral niet lief om mij op de River nog een T te geven. Da's gewoon laag natrappen
. En quads vs quads is aardig zeldzaam
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Bad beat jackpot spelen op partypoker dan he![]()
Die staat nu op 400k zie ik
Oorspronkelijk gepost door Qastorimon
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Bad beat jackpot spelen op partypoker dan he![]()
Die staat nu op 400k zie ik
![]()
If only... ^^
Hoi,
Die hand was echt misselijk ja!
Ik heb direct voor je opgezocht of je in aanmerking kwam voor de badbeatbonus van Titan Poker, maar het bleek dat je daarvoor minimaal KKKK moet hebben als verliezende hand. Alsof dit nog niet erg genoeg was!
Ach, het is er in iedergeval weer eentje om op te hangen in de bad beat gallerij!
Hmmm niet gezien dat hier ook een Bad Beat topic was..
Excusez Moi
Maarja...
Heb net weer een persoon "gerivered" (toernooi finale, dus dat mag met een preflop all in :P)
JJ tegen AA
Allebei hitten we de set, maar mijn J valt op de river
Handconverter doet het even niet, dus moet het maar zo. Dit gaat om een hand in een toernooi voor een plek in de ept van copenhagen. zijn nog 18 man over en de beste 10 gaan naar copenhagen.
Ik zit in de small blind, iedereen heeft naar mij toe gefold. Ik call alleen de big blind omdat ik weet dat de bb een loose player is. Hij heeft nog weinig chips dus ik weet dat hij all in gaat. Zo gezegd zo gedaan de bb gaat all in. Ik call(heb 4-4) de bb laat 8-3 zien.
Wat er natuurlijk gebeurd 3-3-Aas op de flop en de rest is geschiedenis
Een regelrechte pokerstars hand lijkt me zo
Een regelrechte pokerstars hand lijkt me zo
Helaas komt een dergelijke hand mij zeer bekend voor.....
Echter ik begrijp dat je nu net de EPT hebt gemist door deze hand? Dat maakt het dan wel extra zuur.
Wanneer ik deze hand idd had gewonnen had ik een hele grote kans gemaakt om richting de ept te komen. Maarja, morgen maar weer eens proberen om 2 uur lang pokeren zonder een fout te maken en er dan weer uit geknikkerd te worden. Buy in voor ept in copenhage 11550$(dat hoest ik niet zo maar op:D),
Toch binnenkort hier in Nederland maar eens een live toernooi spelen met een buy-in van 250€
M.v.g.
Danny
Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
Toch binnenkort hier in Nederland maar eens een live toernooi spelen met een buy-in van 250€M.v.g.
Danny
In maart zijn er in Venlo (of all places) freezeout toernooien voor zulk soort buyins, kan je misschien wel doen
Februari zijn er hier in de buurt 3 toernooien waar ik al voor ingeschreven sta.
Dus dan kan ik mooi eens kijken of mijn live capaciteiten net zo ontwikkeld zijn als de online sites. Enige voordeel is dat je veel meer tijd hebt om je beslissingen te nemen.
Voor live spel is Caro's book of tells écht wel handig,
tis maar da je het weet
groeten
Oorspronkelijk gepost door Qastorimon
Hmm, was zij soms lid van dit duistere genootschap?: link
Leuk in elkaar gezet
Maar ik ga me er niet aanwagen
Ik geloof wel in de pokergoden hoor, maar imo moet je ze niet te veel voor het blok zetten
72os blijft een standaard fold hand
wat dacht je van deze ? Mijn sickste beat ooit. was gelukkig in low buy in multi table sng.
PokerStars Spel #14578142190: Toernooi #73925833, $1.00+$0.10 Hold'em No Limit - Level V (75/150) - 15/01/2008 - 14:20:36 (ET)
Tafel '73925833 5' 9-max Plaats #4 is de button
Plaats 1: Doug-koq_17 (4090 in chips)
Plaats 2: creamteam2k6 (1385 in chips)
Plaats 3: tbuurtje (8430 in chips)
Plaats 4: beachaces (1145 in chips)
Plaats 5: princelili93 (1710 in chips)
Plaats 8: gunsjeroen (1795 in chips)
Plaats 9: blt83 (4595 in chips)
princelili93: zet small blind 75
gunsjeroen: zet big blind 150
GESLOTEN KAARTEN
Gedeeld aan gunsjeroen [Th 9h]
blt83: foldt
Doug-koq_17: foldt
creamteam2k6: foldt
tbuurtje: callt 150
beachaces: callt 150
princelili93: callt 75
gunsjeroen: checkt
FLOP [Td Ts 3d]
princelili93: checkt
gunsjeroen: checkt
tbuurtje: bet 150
beachaces: raiset 845 naar 995 en is all-in
princelili93: foldt
gunsjeroen: raiset 650 naar 1645 en is all-in
tbuurtje: foldt
TURN [Td Ts 3d] [As]
RIVER [Td Ts 3d As] [Ad]
SHOWDOWN
gunsjeroen: toont [Th 9h] (een full house, Tienen over Azen)
beachaces: toont [Ah 3s] (een full house, Azen over Tienen)
beachaces won 2740 van pot
SAMENVATTING
Totale pot 2740 | Rake 0
Board [Td Ts 3d As Ad]
Plaats 1: Doug-koq_17 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 2: creamteam2k6 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 3: tbuurtje foldde op de Flop
Plaats 4: beachaces (button) toonde [Ah 3s] en won (2740) met een full house, Azen over Tienen
Plaats 5: princelili93 (small blind) foldde op de Flop
Plaats 8: gunsjeroen (big blind) toonde [Th 9h] en verloor met een full house, Tienen over Azen
Plaats 9: blt83 foldde voor de Flop (bette niet)
Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
Toch binnenkort hier in Nederland maar eens een live toernooi spelen met een buy-in van 250€
snel naar HC in Utrecht, daar beginnen binnenkort de Dom classics of poker ofzoiets. der is nog plaats in de $200 + 1 rebuy.
je kan je ook online registreren.
Februari zijn er hier in de buurt 3 toernooien waar ik al voor ingeschreven sta
hmm waar wanneer en hoeveel?
ooh even wat beleefder.
goh wat leuk. ik denk dat ik ook wel interesse heb voor een paar live toernooitjes, kun je me der eventueel wat meer over vertellen?
ik heb een half jaar geleden nog een veel ergere bad beat gahad als jullie hier allemaal. ik kreeg aa gedeeld e. ik zat in de sb en call de bb die hij maakt een raise, ikdenk hij heeft een hand dus ik reraise. komt de flop 99a. Ik hit mijn full house hij raist met bij na al zijn chips en ik zet men all in drie maal raden wat de ***** had (99). Het mag al een maar ik herinner het nog steeds.
PokerStars (6 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver Cards)
Preflop: Hero is UTG with
,
,
,
. SB posts a blind of 900.
Hero raises, MP calls, 3 folds, BB calls.
Flop:
,
,
(3 players)
BB checks, Hero bets, MP folds, BB calls.
Turn:
(2 players)
BB bets, Hero raises, BB calls.
River:
(2 players)
Final Pot:
Results in white below:
Hero has 8h 7d 3c 8c (High: full house, jacks full of eights).
BB has Kd Kh 6d 7c (High: full house, jacks full of kings).
Outcome: BB wins .
Grr 4outered (let niet op raise preflop ^^), allin op turn btw.