Ga naar het forum
Beat: PokerStars ac...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Beat: PokerStars account frozen

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,490 Weergaven

Ik heb de afgelopen dagen de security van pokerstars wat vragen gesteld ivm mijn security op hun site enz.

vandaag wil ik inloggen om een uurtje of 2 te spelen en ik krijg de melding:

Your account has been frozen, please contact security@pokerstars.com for more blablabla.

Ik kan hier eigenlijk niet mee lachen. IK moet een e-mail sturen om erachter te komen waarom mijn account frozen is?

Na wat vloeken enz heb ik hun dan maar een e-mail gestuurd met een ID-scan erbij aangezien ze dat wrs toch gingen vragen.

i'm pissed the fuck off -_- ik wil mijn account unfrozen en een schadevergoeding lol

4 reacties

Lol wees blij dat je niet nog in een toernooi zat oid. Ik zat een keer nog in 4mtt's waarvan in 2 redelijk deep, wordt mn account bevroren. Kon ik lekker toekijken hoe ik doodblindde..
Maar gewoon een mailtje sturen met ID is voldoende idd, tegen mij zeiden ze er nog doodleuk bij dat het om een foutje ging, tilt

heb je ze toevallig gevraagd of het een probleem is dat je zus, broer, vader en moeder ook allemaal een account op stars hebben vanaf hetzelfde IPadres ?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

mijn ouders zijn absoluut anti poker en mijn broer en men zus zijn te jong :)

Anyway, het heeft een tijdje geduurd maar ik heb mijn account weer unfrozen :)
om het te vieren ga ik vanavond na Standard - AZ lekker grinden lol

raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Willem90
mijn ouders zijn absoluut anti poker en mijn broer en men zus zijn te jong :)

Anyway, het heeft een tijdje geduurd maar ik heb mijn account weer unfrozen :)
om het te vieren ga ik vanavond na Standard - AZ lekker grinden lol

mss zit het antwoord hierin verborgen, bovenstaande qoute natuuurlijk

vreemd, half jaar geleden toen je platinum was, een grinder op NL25, had ik het beeld van, dat moeder/vader elke zei: "He willem, potverdorrie, heb je niks beters te doen".