Geen probleem paulverme, al had ik je graag even gezien! Jammer dat de tafeldraw niet meeviel. Had je je via een qualifier geplaatst?
Vandaag zien we nog 24 spelers terug, die de laatste rechte lijn richting 100K hoofdprijs inzetten. Ik post voor aanvang (14u00) een screen van de overblijvers en hun stacksize. Rond 14 uur zijn we er natuurlijk terug bij om de actie live te volgen.
| Naam | Land | Status | Chips |
|---|---|---|---|
| CINCA Alexandru | Romania | Pokerstars Qualifier | 1.277.000 |
| VAN BEEK Pieter | Netherlands | Pokerstars Qualifier | 1.124.000 |
| RAUSENS Brian | Belgium | 892.000 | |
| BENNADI Jalal | Belgium | 790.000 | |
| PEYS Yves | Belgium | Pokerstars Qualifier | 777.000 |
| FURNIVAL Daniel | England | 736.000 | |
| HARUTUNIAN George | Belgium | Pokerstars Qualifier | 530.000 |
| SLABBEKOORN Raijmond | Netherlands | Pokerstars Qualifier | 511.000 |
| WYGAERTS Filip | Belgium | 496.000 | |
| VAN DER MERSCH Frederic | Belgium | 453.000 | |
| DUOEK David | France | 453.000 | |
| LAM Binh | Belgium | 450.000 | |
| HERMAN Charles | Belgium | 432.000 | |
| LOUAGIE Kenny | Belgium | 395.000 | |
| DE BACKER Glenn | Belgium | 366.000 | |
| RIAN Yassin | Belgium | 299.000 | |
| DE SCHEPPER Philippe | Belgium | 278.000 | |
| LOPES NUNES PEREIRA Nuno | Portugal | 216.000 | |
| CHARLIER Xavier | Belgium | 208.000 | |
| DE BUE Joachim | Belgium | Pokerstars Qualifier | 122.000 |
| SNOECKX Nick | Belgium | Pokerstars Qualifier | 117.000 |
| CONTIJOCH SALA Antoni | Spain | 108.000 | |
| DE LOOR Kim | Belgium | 65.000 | |
| ALOUANE Mohamed | Belgium | 57.000 |
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Heb de tabel voor je gefixed ♠_cool:
mooi overzicht op deze manier!
Held! Kun je dat nog eens doen? Had jouw post niet gelezen. Ik krijg het nl niet in orde
Oorspronkelijk gepost door paulverme
Oorspronkelijk gepost door Buffe1904
Zo, ik vertrek binnen een halfuurtje richting Namen. Het wordt mijn eerste live reporting ooit, benieuwd wat dat gaat geven![]()
Mochten jullie requests hebben ofzo, smijt ze gerust in dit topic. Dingen waar je wil dat ik aandacht aan schenk oid, you name it!
Veel succes natuurlijk aan de aanwezige PokerStrategen en tot snel!
Mijn excuses maar ik zag vandaag pas deze post
Ik ben gesneuveld op dag 1B in het 400/800 level
heb nooit boven mijn beginstack gestaan en had drie losse spelers links van me: seating was me niet goed gezind.
veel handen gespeeld eerste levels in positie maar niks gehit.
Beste handen uit positie gekregen maar dan telkens de losse spelers na me mee in de hand. Flop hitte me nooit of half en zat dan steeds met losse spelers na me die niet wilden wijken. Vervelend spelen. Uiteindelijk stack zo gezakt dat ik moest gaan pushen en mijn derde race verloren: ik had AQo en villain had utg geraist met JTo. Toen ik hem reraisde kreeg hij iets van een 37% om te callen en hij deed dat en hitte zijn Jackgame over maar wel leuk om dit eens mee te maken
Ik heb het ook nu pas gelezen, ben blijkbaar rond hetzelfde moment gebust..tafel viel nog mee en niveau was zeer degelijk maar ik heb buiten mijn eerste pot ook nooit echt weten hitten...als je dan op 1u tijd 5 maal AK toegedeeld krijgt en geen enkele keer hit (2 keer enkel de blinds gepakt) zit je short natuurlijk (potjes agressief gespeeld maar kreeg de tegenstanders er niet uit, uiteindelijk moet je dan opgeven met A hoog). Nadien nog een sleutelmoment waar ik mijn QQ afschuwelijk slecht heb gespeeld maar there was no way back.
Eens op 6K moest ik dan wel iets doen bij deze blinds...als iedereen naar mij toe fold in de sb push ik met J9, de bb die zelf ook short is bekijkt me en zegt dat hij calt als hij een A heeft...probleem voor mij was dat hij er nu net 2 had, de flop 9 10 2 geeft mij nog hoop maar turn of river brengen geen extra hulp en GAME OVER. Het was inderdaad wel een unieke ervaring met héél veel bekende gezichten, leuk om ertussen te zitten en hopelijk zijn we in september terug van de partij.
Aan de tafels van het side event verschijnen vandaag nog 30 spelers. De organisatie is inmiddels druk in de weer om alle banners en dergelijke op de juiste plaats op te stellen.
Ondertussen al enkele bekende gezichten teruggezien: cancellera (de man die de shove maakte als shortstack en vervolgens zijn kaarten toonde, nog voor de BB een beslissing had genomen), de Engelsman die de grootste prater aan de tafels was en de Nederlander die met JQ wist te verdubbelen tegen JJ (de hand waarin Kitai QAo na lang denken muckte).
We gaan hen opnieuw met veel plezier volgen! De spelers van het Main Event beschikken gemiddeld over 420K chips. De overduidelijke shortstack is ALOUANE Mohamed, die blij is dag 3 gehaald te hebben, maar voorts niet al teveel verwachtingen meer kan koesteren.
Haha, de organisatie heeft beslist om het Main Event in dezelfde room als het side event te laten doorgaan. Op zich geen probleem, ware het niet dat er in die room geen plaats is om de laptop te installeren. Dat wordt dus heen en terug rennen...
Wat gaat het plots snel! Van Cancellera moesten we jammer genoeg onmiddellijk afscheid nemen.
Opeenvolgend volgde er nog een all in met A6 (shortstack) die snel gecalld werd door bigstack Pieter Van Beek, aangezien die JJ vasthield. Geen hulp en dus was een nieuwe uitschakeling een feit.
Een andere shortstack schoof inmiddels met AQo alles naar het midden en werd gecalld door iemand met nog minder chips, die op de BB any-two moest callen. Uiteindelijk was zijn K6s geeneens zo'n slechte hand, al zou hij dus hulp van het board moeten krijgen. De flop brachten zowel een A als een K. De turn bracht opnieuw een K en de river blankte. Geen nieuwe uitschakeling dus, al zal die ongetwijfeld snel volgen.
20 spelers zijn er nog in de running, na een verschroeiend openingskwartier.
Het zijn niet enkel de shortstacks die al hun chips naar het midden schuiven: zonet waren we getuige van een wel erg grote hand. De Engelsman waarvan eerder sprake was, vond zichzelf in een lastige situatie.
Op een 2d Jd 4c flop schoof zijn tegenstanders alle chips naar het midden. Dat waren er maar liefst 512k! De Engelsman overliep alle combinaties in zijn hoofd en trachtte zijn tegenstander in te schatten: "do you want me to call?"; "if I fold, will you show?"; "I smell fear. There's fear coming from you." "I really want to call". "You have a flushdraw, don't you?"
Uiteindelijk was de prijs die hij moest betalen te hoog, en foldde hij, zeer tegen zijn zin. Zijn tegenstander toonde 6d 4d voor de flushdraw en de Engelsman smeet zijn 99 op tafel. Gefrustreerd riep hij "I knew what you had. I just knew" en vroeg de dealer om turn en river toch maar op tafel te smijten. Blanks hitte het board en de frustratie van de Engelsman werd nog wat groter.
16 mensen zijn er nog over na 50 minuten spel. Het gaat hier waanzinnig snel, jongens! De spelers die inmiddels naar huis moeten, nemen €2800 mee naar huis.
Aan twee tafels gaat het spel nu ongenadig verder. Zonet waren we getuige van een erg interessante hand:
Engelsman opent en wordt door de button gecalld. Op een Ac xh xh flop bette de Engelsman half de pot uit en zag de button tamelijk snel callen. Op een xh turn ging het check/check. De river bracht opnieuw een xh, wat dus betekende dat er 4 harten op tafel lagen.
De Engelsman, waarvan we zonet de naam meekregen (Furnival) bette opnieuw fors uit. De button dacht erg lang na, duidelijk niet blij met die vierde harten, maar maakte uiteindelijk de dappere (?) call met AT, geen harten. Furnival toonde AT of spades en dus werd het een split pot.
Hadden jullie de riverbet gecalld? De tafel was het er in ieder geval over eens dat het een erg mooie hand was.
Jammer Paul en Breezer dat jullie het niet gered hebben.
Hadden jullie de riverbet gecalld? De tafel was het er in ieder geval over eens dat het een erg mooie hand was.
Denk niet of ik daar gecalld had. Wat beat je daar nog?
Er is opnieuw een slachtoffer gevallen. Iemand met nog 10 bb over shoved A4o en krijgt een wel erg loose call van J9o. Commotie aan de tafel, maar het was zo en niet anders. J op de flop en game over!
13 spelers blijven er nog over in een erg spannende derde dag. De finaletafel nadert razendsnel.