Ga naar het forum
Best Beat ever..

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Best Beat ever..

39 Berichten
17 Gebruikers
0 Reacties
2,193 Weergaven

Snap niet waarom hij zo afgekraakt wordt? Hij kan toch gewoon met een halve stack spelen omdat hij net een hand verloren heeft en vergat zich te rebuyen. En anders wat dan nog... Tuurlijk is het niet perfect gespeeld, kan alleen ook op andere manier gezegd worden! Ik denk dat jullie allemaal wel is handen slechter gespeeld hebben!!

Serieus jongens. Er zijn andere Nederlandstalige fora waar flamen als meer dan normaal beschouwd wordt. Als je daar zo'n behoefte aan hebt, ben je daar vast meer dan welkom.

Hou het netjes, we zijn allemaal ooit eens op 0 begonnen met pokeren.

Dank je wel.
Leo

Toxicgod
Oldschool Grinder

de7erv

Zulke handen verlies ik ook vaak hoor. Helaas maar waar.

Maar denk dat je met deze hand wellicht meer druk had moeten zetten. Vaak met over pair of top pair moet je toch de draws lekker laten dokken.

zowieso had ik voor de flop al geraised naar $0,40 (UTG raise + 1 call)
Daardoor had UTG al $0,30 moeten bij betalen voor de flop. dan had je pot al $0,92 geweest.
Dan had je op de flop ruim $0.75 kunnen betten. als hij dan called is je pot: $0.92+ $0.75 + $0.75 = $2.42

Als ik het goed heb heb jij op dat moment nog: $1.51 voor je liggen
Op de turn kan jij dus All in gaan. Denk dat hij dan wel ergens zal folden.

Zo niet dan heb je gewoon ongeluk gehad. en hij een lucky river :f_biggrin:

Wat was tevens jouw veronderstelling wat hij hier had? Dacht je dat hij een draw had of wellicht een pair had gehit?

Weet niet of je stats gebruikt of gewoon onthoud hoe iemand speelt?

Voor de rest zou ik zeggen. Good Luck.

en troost je. Heb afgelopen weekend mijn winst van de afgelopen 2 weken omzeep geholpen door bad beats en wat leaks van mijn eigen kant. 1/4 va mijn BR weg _biggrin:

Maar ja dat heb je wel eens. Niveau omlaag en weer terug omhoog!! ;)

de7erv Topicstarter
de7erv
Legacy Member

Dank voor degene die mijn situatie WEL objectief kunnen bekijken en mij raad geven van hoe de hand te spelen ipv te zagen over de lage limiet dat ik speel. Ik speel mijn spel serieus en ik pas ook BRM toe. de lage stack is om mijzelf te beschermen tegen bad beats - zo verlies ik niet te veel.

En als je jezelf zoveel beter voelt omdat je hogere limieten speelt heb je ook niets meer in mijn aangemaakte topics te zoeken :)

ik groet u

Oorspronkelijk gepost door de7erv
De lage stack is om mijzelf te beschermen tegen bad beats - zo verlies ik niet te veel.

Ik denk dat je beter met playmoney speelt, dan verlies je niets!

Srsly.... Een bad beat is het verliezen van bv een 80/20 situatie. Je wint dus 4/5 keer en verliest 1/5 keer. Als je zelf niet ziet dat wat je zegt nergens op slaat kan je idd beter met playmoney spelen.

En dit is een objectieve post ...

Copymeistrr
PokerStrategist

Naja, ik vind zelf dat het ook geen reden is om met 40BB aan tafel te zitten.
De tactiek is ten eerste vollédig anders. En ten tweede kom je evenveel bad beats tegen.. Indien je BRM volgt, dan hoef je daar gewoon geen rekening mee te houden met die bad beats, want die zitten daar gewoon ingecalculeerd.

Mvg

iamthedanger
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
De tactiek is ten eerste vollédig anders. En ten tweede kom je evenveel bad beats tegen.. Indien je BRM volgt, dan hoef je daar gewoon geen rekening mee te houden met die bad beats, want die zitten daar gewoon ingecalculeerd.

Mvg

Wss meer badbeats omdat het geld er vaker in gaat op flops/turns en preflop waardoor je vaker zulke situaties hebt

Copymeistrr
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door envyjosh

Mvg

Wss meer badbeats omdat het geld er vaker in gaat op flops/turns en preflop waardoor je vaker zulke situaties hebt

Jaa, eigenlijk wel ja. Je hebt gelijk :p. Je kan hier max 88,2% hebben preflop (AA vs 27o) en indien je meer postflop speelt, kun je makkelijk tegen de 95%. Dusja, inderdaad meer bad beats ook al lijk je alleen de sterkste kaarten te hebben.

Gangstahhh
PokerStrategist

indien je meer postflop speelt, kun je makkelijk tegen de 95%. .

NEVER

Copymeistrr
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

NEVER

Set vs TPTK ?
Zit je al snel hoog hoor.

Gangstahhh
PokerStrategist

NEVER

Set vs TPTK ?

Oow, dacht dat je dacht, dat je 95% van de potten postflop wint, en maar 88% PF all in, maar als je PF speelt krijg je het met azen er ook wel eens slecht in, dus qua azen moet je niet echt vanuit gaan, maar zodra je beter dan iemand bent is het altijd beter om dieper te zitten.

Copymeistrr
PokerStrategist

NEVER

Set vs TPTK ?

Oow, dacht dat je dacht, dat je 95% van de potten postflop wint, en maar 88% PF all in, maar als je PF speelt krijg je het met azen er ook wel eens slecht in, dus qua azen moet je niet echt vanuit gaan, maar zodra je beter dan iemand bent is het altijd beter om dieper te zitten.

Daar komt het op neer. Wou weer getallen gebruiken en dan zijn dat meestal extremen. Dusja xD

shevas7
Oldschool Grinder

Je hebt gelijk :p. Je kan hier max 88,2% hebben preflop (AA vs 27o)

Met AA tegen A9o heb je bijna 94% kans om te winnen preflop :)

Toxicgod
Oldschool Grinder

@ de7erv.

Wat ik zei dat ik ook vaak unlucky verlies met pocket AA :D

Check mijn laatste AA loss. heads up als laatste 2 in 27 man SnG.

https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=428512#post428512

Ik heb me er bij neergelegd :D shit happens. Maybe more then often. Maar kijk liever na alle andere winsten die ik er wel mee heb gehad!

//tox

Oorspronkelijk gepost door Leo

Hou het netjes, we zijn allemaal ooit eens op 0 begonnen met pokeren.

Dank je wel.
Leo

Volledig akkoord. Maar we zijn niet allemaal 11jarige kindjes die "kijk eens wat er gebeurt wanneer ik de meest fundamentele basisprincipes van poker, die in elk artikel en in elke forum post in het groot staan, aan mijn laars lap."

Met alle respect, maar mensen met deze mindset gaan nooit een succesvol (en hoe je dat definieert ligt aan jezelf) pokerspeler zijn, of ze moeten gewoon een 180° draai maken en heel hard aan zichzelf werken. Ja, flamen is niet de manier om dat aan hun duidelijk te maken, dat weet ik zelf ook wel, maar misschien kijken ze dan eens naar de reden waarom ze geflamed worden.
Zoals ik al op verscheidene momenten heb duidelijk gemaakt, hou ik niet van de hele "kijk ons hoe veel slechter ik run dan jij" & "kijk eens hoe slecht ik run tov jou" & "dat is nix, kijk maar eens hier...;". Niemand wordt beter van dat gedrag en het werkt ook niet in de praktijk. Het idee van een klaagmuur is nobel, maar wordt compleet nutteloos en heeft zelfs het omgekeerde effect wanneer er enkel de mensen die ik daarnet beschreef posten. Af en toe een gerobotiseerd berichtje van een CM of een Mod helpt niet dit probleem op te lossen.

Daarom: GTFO klaagmuur(posts) (<- edited omdat het klaagmuurforum obv weg is en nu BBV is)

DeKuip
Elite Grinder

Deze discussie hebben we al vaak genoeg gehad. Niet iedereen is perfect en zoals Leo al aangaf is iedereen op 0 begonnen met pokeren.

Heb zelf ook vaak zat zulke posts gemaakt toen ik net begon en imo is dat een stap in het proces om een betere speler te worden. Iedereen heeft zo zijn eigen manier om met dit soort dingen om te gaan, die manier moet je gewoon respecteren.

Doe je dat niet, prima! Maar stop dan ook met deze zinloze posts van jouw kant omdat je zelf precies doet waar je zo'n enorme hekel aan hebt.

Daarnaast zullen mensen altijd zulke posts blijven maken. Dus kun je daar maar beter een klaagmuur voor hebben, in plaats van die posts verpsreid over heel het forum terug te moeten vinden.

Oorspronkelijk gepost door Leo
Serieus jongens. Er zijn andere Nederlandstalige fora waar flamen als meer dan normaal beschouwd wordt. Als je daar zo'n behoefte aan hebt, ben je daar vast meer dan welkom.

Simpel.

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Daarnaast zullen mensen altijd zulke posts blijven maken. Dus kun je daar maar beter een klaagmuur voor hebben, in plaats van die posts verpsreid over heel het forum terug te moeten vinden.

Kijk, daar heb je een punt. De rest is wel BS obv.

Arjon
Oldschool Grinder

Constructieve posts gaan we hier geloof ik niet meer krijgen, daarom gaat deze nu op slot.