nog iemand in ?
ben 41 op 94 proberen een final table te halen
net dubbel up tegen een andere belg kk against a 10 geen echte goed call van die gast ma bon
ik sta 31 op 48 met 627000
gemiddelde 770000 chipleader 1700000
blinds 10000 20000
lig er uit verlies eerst AQ tegen qj
nadien vlieg ik er uit 44 tegen 10 9
ik zweert het heb het echt gehad me die donkeys die elke keer hitten echt ben minstens 10 keer bij de laatste 40 geindigd 3 10 bubble boy in grte toernooien fcking 2012 jaar in mtt
hoop echt op beterschap in 2013 want ik zet geen tijd en geld meer in dit spel laatste tijd is het echt alsof noobs of nieuwe accounts alles hitten
Ik ken het, me graph is vandaag zo hardgekelderd (ben 80% roll kwijt of zo haha)
Tuurlijk 30% is tilt en badplay, maar had zo fucking veel pech vandaag.
En dat terwijl ik nog nooit zoveel Quads heb gehad op een dag. Maar ja quads tegen niks is helemaal niet belangrijk
AAAA 3x
QQQQ 2x
TTTT 1x
JJJJ 1x
bwaah hoopte echt op een final table vandaag,
98 dlr voor 9u 40 toernooi... niet echt goed betaald moet morgen om 6 u opstaan voor te werken
volgende zondag terug proberen
Oorspronkelijk gepost door elterribel
lig er uit verlies eerst AQ tegen qj
nadien vlieg ik er uit 44 tegen 10 9
ik zweert het heb het echt gehad me die donkeys die elke keer hitten echt ben minstens 10 keer bij de laatste 40 geindigd 3 10 bubble boy in grte toernooien fcking 2012 jaar in mtt
hoop echt op beterschap in 2013 want ik zet geen tijd en geld meer in dit spel laatste tijd is het echt alsof noobs of nieuwe accounts alles hitten
Jammer maar dat is wel vaak de fase dat je er uit vliegt. Veel mensen moeten in deze fase risico nemen en dus zul je ook meer flipjes aan moeten gaan.
Gewoon blijven proberen en dan zul je merken dat flipjes vanzelf wel houden!!