Ga naar het forum
BlackMember Party 6...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] BlackMember Party 6 juni

70 Berichten
20 Gebruikers
0 Reacties
3,528 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Over een dikke week is het alweer zover: De Black Member Party in Hamburg! _cool:

Zoals je eerder al kon lezen zullen we vanuit België met een busje in de richting van Hamburg rijden en onderweg stoppen, zodat je op een van de opstappunten je plaatje in de bus in kan nemen.

Hieronder vind je een kort overzicht van de geplande opstaptijden:

Rond kwart over negen zal het busje klaarstaan bij het Centraal Station van Antwerpen vanwaar we rond kwart voor tien zullen vertrekken richting Breda.

We arriveren ongeveer om kwart voor 11 op het station in Breda, waar we na een korte pauze en een begroeting van de nieuwe opstappers rond tien over elf weer vertrekken.

Rond half 1 komen we dan aan op het station van Arnhem, de laatste tussenhalte. Met de complete groep zetten we dan rond 1 uur koers naar Duitsland.

Rond een uur of vijf, arriveren we dan in Hamburg, waar we opgewacht worden door een delegatie van PokerStrategy.com. Na een lange zit is het tijd om de benen te strekken. Dit kunnen we naar hartelust doen wanneer we een rondleiding krijgen langs de exclusieve clubs aan de Reeperbahn, waarbij gezorgd wordt voor de nodige versnaperingen.

Als je nog mee wilt, meld je dan zo snel mogelijk aan ivm het regelen van een slaapplaats!

_o:

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Das om 7u15 thuis vertrekken om op 17u in Hamburg aan te komen.

Yeah!

Knien12
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Das om 7u15 thuis vertrekken om op 17u in Hamburg aan te komen.

Yeah!

Dan draai ik me nog even om.
Toch maar niet werken die dag. :D

Yoghi
BlackMember

Dat is vroeg je bed uit Leo :P

En waar ergens komt die bus dan in Arnhem =)

Yeah ik stap ook op bij Arnhem. Ik neem aan dat de feestbus stopt op het station?

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door eruk
Yeah ik stap ook op bij Arnhem. Ik neem aan dat de feestbus stopt op het station?

yeps :)

@ zeross: fixed in origineel :f_wink:

Misschien is het een idee om een lijst te maken (met tel. nummer?) wie allemaal opstapt in welke opstapplaats? Dan weten we wie we moeten zoeken en we bij elkaar kunnen sprokkelen op het station.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
Yoghi
BlackMember

Denk dat mijn intro en ik in Breda opstappen