Oorspronkelijk gepost door gigagonnie
@samni: voorheen had je een low & high event, voor resp. $1 en $5 buyin!
In ieder geval super geregeld!
En voorheen in de bod was het eerst $11 op stars en later $5
Ik denk om aan de mensen te denken die vorige keer niet konden meedoen dat 2 dagen de beste oplossing ZOU zijn, er zijn gigantisch veel mensen die zondag wel kunnen en ook gigantisch veel die zondag niet kunnen
dus zou ik gewoon zeggen: neem zondagavond zeker als 1 van de 2
over de andere kan je nog discussieren:)
1$ en 5$ zijn wel mooie buy ins, dat kunnen zeer veel spelers betalen!
Thypo
Oorspronkelijk gepost door JinJin
Gisteravond (Maandag) hebben wij (dopedopey en mijzelf) een reactie gestuurd op het voorstel voor "donk event 2010" van PokerStrategy.Jinjin: mag ik een verzoekje doen: kunnen die toernooien niet om 8 uur beginnen? 7 uur is voor mij écht niet haalbaar met 2 kleine kindjes die naar bed moeten en ik zou ook graag meedoen? Scheelt misschien ook voor de terugreizende studenten??
Maarreh: ik vind zondag een prima avond hoor, is voor mij echt een toernooiavondje!
Ter informatie:
Dopedopey en JinJin hebben niets te maken met deze "BOD".
Wellicht volgt er later nog een uitgebreider bericht van ons.
Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
5 en 11 zijn veel te duur, voor 1 doek gerust mee
Oorspronkelijk gepost door samni
![]()
Er waren toen ook genoeg backdeals te verdienen. Wat tot mooie forum posts resulteerde.
Ik hoop dan ook gewoon weer op de $11 toernooien.
Voor de oorspronkelijke BOD waren deze backdeals zelfs de basis. Je kreeg de hele buy-in voor het toernooi door allerlei opdrachten op het forum te doen en kreeg je daarmee ook toegang tot het team.
Als je dan iets won ging de helft in de prijzenpot die uiteindelijk dan weer onder de leden van het winnende team werden verdeeld. Verder was er een ticket naar een groot toernooi dacht SM voor degene die meeste punten overall had gescoord.
Kan niet wachten op de plannen!!!
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Oorspronkelijk gepost door samni
![]()
Er waren toen ook genoeg backdeals te verdienen. Wat tot mooie forum posts resulteerde.
Te verdienen? Op welke manier dan. 't Is niet dat ik geweldige toernooiresultaten kan voorleggen
Je kon een backdeal verdienen via iedere keer weer leuke, afwisselende, hilarische en al dan niet serieuze opdrachten uit te voeren:
Oorspronkelijk gepost door MCRaia
Je kon een backdeal verdienen via iedere keer weer leuke, afwisselende, hilarische en al dan niet serieuze opdrachten uit te voeren:
- kort artikel schrijven
- hand posten in juiste (!) forum
- leukste foto van je poker-desktop
- grappigste antwoord op de vraag "wie heeft de leukste..."
- enz enz enz
Dat is nog vrij interessant dan
Kzal dan men creatieve geest eens moeten zoeken in de kelder
Maar we weten verder niet of deze opdrachtjes weer teurgkomen.
Hoop van wel was altijd lachen die (meestal zinloze) opdrachten!!!
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Persoonlijk zou ik t/m $5 wel meedoen, hoger weet ik nog niet echt.
Ik denk echter dat als er $5 of lager buy-ins mogelijk zijn, ik vast wel eens een backdeal ga uitschrijven ofzo
Blijft leuk om te doen.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Maar we weten verder niet of deze opdrachtjes weer teurgkomen.Hoop van wel was altijd lachen die (meestal zinloze) opdrachten!!!
Ik hoop het ook wel, kan zeker lachen worden en er valt nog wat mee te verdienen
Het zal afwachten worden
Jin we weten het. Wacht gewoon ff af please, het gaat weinig nut hebben hier te klagen.
~~~de meeste dromen zijn bedrog~~~
Je doet net alsof wat hier boven staat complete onzin is, maar dat is wel hoe het hier vroeger ging. Of je post sarcastisch is weet ik niet, maar ik denk dat we blij kunnen zijn dat de BotD weer terug gaat komen en hopelijk kan het oude tijden doen herleven!!
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
~~~de meeste dromen zijn bedrog~~~Je doet net alsof wat hier boven staat complete onzin is, maar dat is wel hoe het hier vroeger ging. Of je post sarcastisch is weet ik niet, maar ik denk dat we blij kunnen zijn dat de BotD weer terug gaat komen en hopelijk kan het oude tijden doen herleven!!
- ik zeg nergens dat iets complete onzin is
- ik weet hoe de BotD was.... vele keren meegedaan, en zelf ook mensen gebacked!
- Ik heb zelf 18 weken lang het Donk Event 2009 georganiseerd...
- Ik denk echter dat het niet terugkomt in die vorm (de oude BotD format; met backings,teams etc of ook maar een gelijksoortig iets)
Oorspronkelijk gepost door IcMean
Jin we weten het. Wacht gewoon ff af please, het gaat weinig nut hebben hier te klagen.
je hoort mij niet klagen.
Uiterlijk volgende week zal het nieuwe event en de details daarvan bekend gemaakt worden.
Zoals JinJin al aangaf, zal dit geen exacte kopie worden van de battle of the donkeys, noch van de donkleague van vorig jaar.
De precieze details worden momenteel voorbereid en zullen zoals gezegd volgende week openbaar gemaakt worden.
Het zal in ieder geval een serie toernooien worden, voor alleen PokerStrategen uit onze community.