alexbotel,
Is er nu nog plaats in je team? Heb wel interesse.
Kan misschien ook nog een backdeal in een reporterteam winnen. Wie weet?
Laat me iets weten, kunnen we zaterdagmorgen de knoop doorhakken.
alexbotel,
Is er nu nog plaats in je team? Heb wel interesse.
Kan misschien ook nog een backdeal in een reporterteam winnen. Wie weet?
Laat me iets weten, kunnen we zaterdagmorgen de knoop doorhakken.
ja je wint niet iedere week een backdeal dus met een team heb je garantie dat je meedoet voor de eindpot.
laat morgen maar horen of je erbij wilt.
Zal ik doen. Verder hoop ik het eens echt goed te doen zondag. Ben alvast gemotiveerd, maar dat zullen er wel meer zijn hier.
Tot morgen.
Oorspronkelijk gepost door Foxie21
Zal ik doen. Verder hoop ik het eens echt goed te doen zondag. Ben alvast gemotiveerd, maar dat zullen er wel meer zijn hier.Tot morgen.
Daar kan je wel op rekenen
alexbortsel, ik wil wel een lid worden van jouw team
ik ben ook nog bezig voor een backdeal in een reporterteam maar als ik bij jouw mag zeg ik dit wel af.
waarom zou je mij kiezen? ik heb vorige keer mijn eerste keer mee gedaan aan BOT en ITM geeindigd. Nog vragen stel maar
brul aap,
dit is goed maar je moet wel zelf buy in betalen en volgens mij wist je dit niet?
alexbotel
Nog geen nieuws over de backdeals.
Heb ik er geen, kom ik bij jou in het team. Buy-in betaal ik idd zelf.
Tot straks.
idd alexboxtel (dacht steeds dat 't bottel was?!); volgende week zoeken we elkaar misschien weer op ...
succes
Nafcus, Johnson geld is overgemaakt!! Dus inschrijven
Ik sta ingeschreven, dus tot vanavond mensen!!
Aakieaak en DfcRory, ik heb jullie het bedrag ook voorgeschoten. Alex gaat namelijk op huwelijksreis (was die vergeten
), en weet niet of die er nog aandenkt
Maar jullie kunnen iig vanavond spelen, succes!!!
Anunaki en Lurkerbelow geld is overgemaakt zie jullie vanavond aan de tafels succes
Wie heeft zin om samen met mij en nog een derde te zoeken teamlid morgen een team voor de BOTD te vormen?
We betalen elk zelf onze eigen buy-in
Laat het me hier weten of op devosnico@hotmail.com
Ik ben een speler die nog een team zoekt. Ik heb geen bankroll op dit moment, maar ik kan wel pokeren. Als je mij als teamlid wil gebruiken is dat opzich best mogelijk. Ik ben te bereiken op het mailadres ploegstraatman@hotmail.com. IK HOOR SPOEDIG VAN U ALLEN TEAMLEIDERS!