congrats pinowww!!!!
We verwachten ook niet minder ♠_confused:?
Nee, echt nice man. Zenuwen gehad aan FT ??
Of gewoon lekker cool blijven ?
Of ben je nu gewoon wasted ?
ben slaapdronken. Slecht geslapen. Zaterdagavond is het uitgegaan met mijn vriendin. Zondag was een van de meest kutste dagen uit mijn leven. De overwinning voelt ook meer als een troostprijs aan dan een overwinning.
Thx iedereen voor de felicitaties :).
Hey gele vogel!
Echt klote voor je dat het uit is. Toch wil ik je even feliciteren met je ship. Het werd echt eens tijd dat je zo'n resultaat neerzette. Keep it up!
Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
dat zijn een hoop Leo'tjes
![]()
wth
Moraal van het verhaal: Girlfriends are EV-. Neen, serieus.
Wel kut voor je, Pinowww. Maar enorm gefeliciteerd met deze toch wel heel knappe ship
Oorspronkelijk gepost door Pinowww
ben slaapdronken. Slecht geslapen. Zaterdagavond is het uitgegaan met mijn vriendin. Zondag was een van de meest kutste dagen uit mijn leven. De overwinning voelt ook meer als een troostprijs aan dan een overwinning.Thx iedereen voor de felicitaties :).
Kop op. Als het er niet in zit dan zit het er niet in. "Plenty of fish in the sea". Get it? GET IT!?
Oorspronkelijk gepost door Pinowww
ben slaapdronken. Slecht geslapen. Zaterdagavond is het uitgegaan met mijn vriendin. Zondag was een van de meest kutste dagen uit mijn leven. De overwinning voelt ook meer als een troostprijs aan dan een overwinning.Thx iedereen voor de felicitaties :).
Suckt van je vriendin, ik snap niet dat je op zo'n dag zo'n goed resultaat neerzet. Als ik ruzie heb met men vriendin dan kan ik me niet concentreren, speel ik slecht en maak ik altijd foute beslissingen... Raar dat jij nu net wel goed hebt gepokerd op zondag terwijl dit één van je kutste dagen was.
Veel sterkte en hopelijk komt het goed met je vriendin. Die komt heus wel terug nu je $150K richer bent
Cheers,
Oorspronkelijk gepost door Leo
Hey gele vogel!Echt klote voor je dat het uit is. Toch wil ik je even feliciteren met je ship. Het werd echt eens tijd dat je zo'n resultaat neerzette. Keep it up!
Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
dat zijn een hoop Leo'tjes
![]()
wth
![]()
Lees de Thailand blog eens vaker.. Leo is een goedkoop alcoholisten biertje daar! Toepasselijk he?
Er zijn mindere troostprijzen, hoop dat je snel weer naar Thailand vertrekt en daar de kindertjes wat bij leert qua opruimen, affeuten die zooi
Nu hopen dat je Nederland in live events echt op de kaart kunt zetten, al die ouwe bokken. You can sir!
Waauw, gefeliciteerd Pinowww:) Eindelijk wint weer ns een (relatief) bekende speler de Warmup:)