Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Cooler...

12 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
755 Weergaven
chstN

Vond het wel een bizarre hand:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$97,75:///////;CO$55,60:57/25 /21 /2,3/30 /21 /33 /100 ;[/tg]
0,25/0,5 No-Limit Hold'em (5 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with Q♦, Q♠
MP3 folds, CO raises to $1,75, BU folds, Hero raises to $6,25, BB folds, CO calls $4,50.

Flop: ($13,00) 6♣, Q♣, 6♦ (2 players)
Hero checks, CO bets $8,00, Hero calls $8,00.

Turn: ($29,00) 3♥ (2 players)
Hero checks, CO checks.

River: ($29,00) A♥ (2 players)
Hero bets $21,00, CO raises to $41,35 (All-In), Hero calls $20,35.

Final Pot: $111,70

Results follow (highlight to see):
Hero shows a full-house, queens full of sixes (Qd Qs)
CO shows four of a kind, sixes (6s 6h)

CO wins with four of a kind, sixes (6s 6h)

11 reacties
HannesNL

LOL! cold deck omfg

Jesus wat n flop joh... Op river ben je miss bang voor geslowplayede azen, maar dit??

InsidiouZ

En dan je quads nog zo slecht spelen..

En dan je fullhouse nog slecht spelen jullie spelen beide bagger

chstN Topicstarter
chstN

Want? Pre flop lijkt me vrij standaard. Villain is geen reg, dus balancen is niet echt nodig. Als ik uit bet krijg ik vaak wel calls van TT-JJ, maar als ik die check betten die vaak nog wel om de pot op te pakken. Turn check ik om zo hem nog een keer te laten barrelen. River is een verschrikkelijke kaart, aangezien ik die A heel goed kan reppen, maar toch nog groot barrel voor value.

Maar doe eens een suggestie hoe jij het zou spelen?

was deze hand op FTP? heb ik namelijk ook 2x tegen gehad binnen 1k handen.

Jayrikh

ik verloor zonet ook QQ tegen quads 6 :P

mooi balen

chstN Topicstarter
chstN

Nee, was op Mansion.

NLDPeter

Oorspronkelijk gepost door chstN
Want? Pre flop lijkt me vrij standaard. Villain is geen reg, dus balancen is niet echt nodig. Als ik uit bet krijg ik vaak wel calls van TT-JJ, maar als ik die check betten die vaak nog wel om de pot op te pakken. Turn check ik om zo hem nog een keer te laten barrelen. River is een verschrikkelijke kaart, aangezien ik die A heel goed kan reppen, maar toch nog groot barrel voor value.

Maar doe eens een suggestie hoe jij het zou spelen?

Allereerst moet je gewoon cbetten op een flop als deze voor value uit underpairs/ace high/etc. mensen geven niet graag op op dit soort flops en hier check/callen slaat op niks want je rept nu eigenlijk precies wat je hebt. Een monster. Welke andere hand in je range cbet je niet op deze flop? Precies. Je cbet 100% van je range behalve monsters die je slowplayed.

Waarom zouden underpairs met showdown value ooit hun hand in een bluff veranderen op de turn? Dat slaat helemaal nergens op tenzij het een lolfish is. Hij zal dat soort handjes gewoon altijd moeten potcontrollen en achter checken op de turn. Als je de flop nou had gebet dan had je de turn kunnen checken in de hoop AK te reppen. Maar nu slaat dat natuurlijk nergens meer op.

Kortom je moet hier gewoon flop of turn betten en niet 2 streets checken in de hoop dat hij dom genoeg is om dit soort boards, zonder initiatief preflop, te double barrlen.

maarja, wel ongelooflijk lelijke flop.

chstN Topicstarter
chstN

Bedankt, dat ik de flop had moeten betten daar ben ik het wel mee eens. Ik checkte hier in de hoop dat hij een draw op de flop zou oppikken, maar daarmee wordt mijn hand wel heel erg obvious ja.

Als hij die cbet callt, wat hier natuurlijk het geval zou zijn, is een check dan het meest op zijn plaats omdat alle middle pairs folden tegen een double barrel?

NLDPeter

denk idd dat niet veel middlepairs een 2de barrel callen als je cbet. ik zou idd dan voor de check gaan en de river 1/2 pot vbetten. Maar as played zou ik de turn wel betten.