Ga naar het forum
Daily dollar op FTP

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Daily dollar op FTP

45 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,178 Weergaven
DMR04
Poker Player

Wilde het al eerder posten maar geen tijd voor gehad. Zoals de kop al zegt ben met de daily dollar bezig en tot op heden gaat het redelijk tot goed, mijn positie is nu 194 van de 687 die over zijn, we zijn met 2981 spelers begonnen, ik zelf vind dus dat ik het tot op heden niet slecht doe. Voor diegenen die willen spieken op FTP m'n nick is DMR04.
Wish me luck!!! Heb het nodig.

44 reacties
afhaalchinee
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door DMR04
Wilde het al eerder posten maar geen tijd voor gehad. Zoals de kop al zegt ben met de daily dollar bezig en tot op heden gaat het redelijk tot goed, mijn positie is nu 194 van de 687 die over zijn, we zijn met 2981 spelers begonnen, ik zelf vind dus dat ik het tot op heden niet slecht doe. Voor diegenen die willen spieken op FTP m'n nick is DMR04.
Wish me luck!!! Heb het nodig.

hoe laat begon hij, want die ene van 2 uur vind ik een beetje laat :P

DMR04 Topicstarter
DMR04
Poker Player

21:15 daily rebuy + add-on heb alleen de add on gepakt.

caroline29632
BlackMember

Hey, ik veronderstel dat je de rebuy bedoelt? Ben ik ook al vaak ITM geraakt, goed te doen.

Ik moet morgen vroeg opstaan, dus ik kan niet meekijken. Ik lees morgen wel hoe het ging.
Maar in ieder geval: Goodluck!!!! :f_p:

blowkonijn
Oldschool Grinder

jammer dat je de a of k niet hitte X(

DMR04 Topicstarter
DMR04
Poker Player

Inderdaad ja, maar ach ben wel weer een ervaring rijker, en het toont maar weer aan dat je best ver kan komen door je aan de SHC te houden.
Oke nu even een minder gecensuureerd, KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!!!! Man wat zat ik hem te knijpen zeg, was wel even leuk dat er een aantal voorbijgangers waren, caroline en blowkonijn. Heb echt verschrikkelijk zitten lachen (lees bijna in m'n broek) om blowkonijn, zie je eerst de nette aanmoediging van caroline, en daarna ineens "blowkonijn (toeschouwer)N**K DIE EZELS!!!" En tja hoe moet je daarop reageren..... inderdaad met 2 KK ;) maar jammer geneog gingen er weinig mee. Ik noem nog 1 naam en dan ga ik even wat eten "JDUMBO" ;)

DMR04 Topicstarter
DMR04
Poker Player

Btw ben in de top 250 gekomen ben nat gegaan met AK tegen een 99. Ik weet wel, mocht ik weer zover komen, dan speel ik geen AK meer en blijf ik alleen maar m'n overpairtjes spelen, want dat loont.

caroline29632
BlackMember

Als je in de push or fold zit is AK een heel goede hand, trust me. Echt doodzonde om die weg te leggen! Je zal vaak genoeg met Ax gecalled worden door een bigstack en vervolgens verdubbelen.

Jammer btw dat je niet verder bent geraakt. Heb je nu nog gecashed? Speel hem gwn nog een paar keer. Ga ik ook doen als ik weer veel tijd heb 'snachts. Dat is echt een heel winstgevend toernooi geweest voor mij.

DMR04 Topicstarter
DMR04
Poker Player

Dat zat ik volgens mij niet had een stack van 42000 en de blinds waren 500/1000 geloof ik, correct me if im wrong, tis gewoon ontzettend jammer dat ik niks hitte. Ach ja volgende keer beter (lees vanavond :D) en m'n famke gaat ook meedoen.

caroline29632
BlackMember

Mss kan je de hand even posten hier of in het handbeoordelings forum. Je hebt met AK preflop gepushed met een M van 28? Of begrijp ik het niet goed?
In ieder geval veel succes vnv. Ik ben aan het twijfelen om mee te doen aangezien ik toch de fantasy poker freeroll speel vnv. Dus mss komen we elkaar wel tegen.

DMR04 Topicstarter
DMR04
Poker Player

Zou hem best willen posten, maar sla m'n handen niet op, sorry :(

DMR04 Topicstarter
DMR04
Poker Player

En daar gaan we weer poging nummer 2 in de Daily Dollar :D eens kijken hoever we vandaag komen :D

WPTRay
Poker Player

Daily Dollar :P

Mooie prijzen, maar zo'n mijnenveld om door heen te komen helaas, + dat ze eigenlijk wat te laat beginnen..

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door DMR04
En daar gaan we weer poging nummer 2 in de Daily Dollar :D eens kijken hoever we vandaag komen :D

Ik doe ook mee! Hopelijk tot aan de FT!!! :D

blowkonijn
Oldschool Grinder

Doet jdumbo ook mee? :D

DMR04 Topicstarter
DMR04
Poker Player

Hahaha heb wel naar hem uitgekeken maar hij is er niet X( niemand om te f*cken :D
Kijk gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd, m'n vriendin doet ook mee nova78

DMR04 Topicstarter
DMR04
Poker Player

Caroline mag ik weten wat jouw nick is op ftp? dan kom ik even buurten :D

caroline29632
BlackMember

Nog 2800 man te gaan :D

nick is zelfde als hier

DMR04 Topicstarter
DMR04
Poker Player

pffffffff :( alweer zoveel mensen verslaan hahaha maaruh via speler zoeken via je nick lukt niet hij kent de id niet

caroline29632
BlackMember

raar, ik heb 1220 chipjes, mss vind je me zo.