Ga naar het forum
Daily eighty grand ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Daily eighty grand freeroll

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
405 Weergaven
LaughingMan85

Aangezien ik nog herexamens heb speel ik momenteel niet met mijn BR maar gewoon wat met playmoney voor het plezier.
Ik dacht, laten we voor de fun nog eens mee doen aan de uberdonk freeroll, namelijk de daily eight grand freeroll. De blinds gaan er elke vijf minuten naar omhoog dus je kunt je het wel voorstellen dat het daar een groot pushfestijn is.... en zowaar ik heb hem gewonnen _cool:

Kan niet steeds niet geloven dat ik zo een massaveld van donks heb overleefd. Mijn ervaring die ik in de DON's heb opgedaan hebben mij bij het pushen/folden een heel eind geholpen. Heb natuurlijk wel het nodige geluk gehad: Ik heb in het totaal zo een 10 tal keer een all in race gehad, slechts 1 keer met de slechtste hand na een push met A8o vanop de BU die ik overleefde tegen een call van de BB met AJ en en voor de rest steeds met de beste hand all in gegaan en heb die ook telkens gewonnen.
O ja ik heb een ticket gewonnen voor de Daily eight grand ter waarde van 50$!!!! Nu hopen dat het mij daar ook zo goed af gaat :D

1 reactie
Mstlc

Jeses 5/10000 :/ Ik zou mezelf van kant maken 5 minuten in het tournooi. Maar allesinds knap want het is idd een massive donk field.