Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] damn!

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
449 Weergaven
sjeiksjaak

Een kleine twee maandjes terug weer begonnen met poker. Tien dollar gestort, 1,10 toernooitjes naar 30 dollar. Van mijn laatste dollar werd ik eerste en werkte me op tot 150 dollar, met vallen en opstaan, maar toch. Nu kan ik al anderhalve week geen enkel spel meer winnen. Om de meest lullige handen vlieg ik eruit. Ik speel hetzelfde spel en werk volgens de strategie en push fold van deze site. Ik speel tight, enkel de sterke handen en de cbets laat ik bijna altijd achterwege omdat op deze limieten je bijna met alles gecalld wordt. Ik push en call 9 vd 10x veel sterker en toch verlies ik dan omdat de ander zijn kicker hit, straat maakt of iets anders. Het is gewoon crazy, bijna voorspelbaar dat ik de hand verlies. Een downswing kent iedereen, maar ik vind dit zo extreem.

Mijn br is nu 87,80 en ik heb er net 50 vanaf gehaald omdat ik het zonde vind als ik dat ook zou verliezen. Wat ik ermee bereik door dit te posten, geen idee. Maar ik moet het wel kwijt.
iemand soortgelijke ervaringen?

3 reacties
AmsterdamCalling

Wat er de eerste 28k handen gebeurd is? NIKS HITTEN!

Het is klote maar het gebeurt.

macomacoNL

Weekje 1,10 9 man's gegrind voor challenge:

En nu niet meer zeuren, variantie hoort bij poker. Zoek anders een bijbaan, dat is 100% gegarandeerd cashen :rolleyes:

sjeiksjaak Topicstarter
sjeiksjaak

bedankt voel ik me toch weer wat beter :]