Ga naar het forum
De Bronze en Silver...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] De Bronze en Silver TitanLeague Rail!

202 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
3,873 Weergaven

Vandaag gaan we er weer voor in de Titan League. De laatste alweer van Januari. Hier strijden we om eeuwige roem, exclusieve PokerStrategy T-shirts en de gegarandeerde geldprijzen in deze freerolls!

Spam vooral lekker je handjes, zodat we je goed kunnen volgen. Deel je bad beats en je lekkere suck outs, maar natuurlijk ook gewoon je goed gespeelde handen. Je handen zijn vanavond weer te converteren met www.talking-poker.com

De tussenstand kun je hier vinden.

Laat nu alvast weten of je meedoet!

We hebben de lijst geupdate naar aktieve deelname in de laatste 2 maanden om het overzichtelijk te maken. dus ben je nieuw of terug van weggeweest en sta je niet in de lijst hieronder, laat dan je Titannickname nog even achter in deze thread.

Alvast heel veel succes en plezier allemaal!!!!

201 reacties

Ik doe ook mee :)

Titannickname : Jeroomm

ik kan niet reggen in de silver, anybody?

rafski

De registratie voor de Silver lijkt niet te werken? (is restricted)

Idem for me, Silver lukt niet

X( hier ook nie

Revenem

Ik zal vanavond voor de eerste keer trachten deel te nemen. Mijn titan nickname is Kaiou. Moet je overigens wel snelle vingers voor hebben blijkbaar, om je voor deze te registreren ^^

Jammer genoeg heb ik geen tijd om om de 2 minuten te kijken of de situatie ivm de silver freeroll gefixed is :evil:

rafski

Na een keer of vijf te proberen werkt de Silver.

Werkt nu SNEL SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Revenem

Goed. Ook voor de silver geregistreerd. Ga studeren nu, tot binnen 3 uur, alvast veel succes gewenst aan iedereen!

remmetje

snel snel

heb me alleen voor silver kunnen registreren.. hopen dat het beter gaat als vorige keer :P

Ik doe ook weer eens mee, alleen met de silver

Moderator
pcbeem

In na wat problemen bij zowel Silver als Bronze.

Zal eens kijken of ik weer een stuntje kan uithalen door uit het niets een shirt te winnen net zoals de afgelopen 2 maanden :D.

wessus

te laat alles vol

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Te laat voor bronze helaas, gelukkig nog net in silver kunnen reggen

Haha eerste keer dat ik blij was dat ik afging in een flight simulator, als ik 10 seconden later was geweest hadk niet meer mee kunnen spelen in de Bronze :)

Kdoe ook de Silver.

Ksta niet eens in de top 5 :S Zo krijg ik nooit m'n vierde shirt :S....
Naja, misschien dat ik beter presteer op 313K :).

Kuch-hoest-kuch

Ciao
Zieke Gekke Gek

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door GekkeGek
Haha eerste keer dat ik blij was dat ik afging in een flight simulator, als ik 10 seconden later was geweest hadk niet meer mee kunnen spelen in de Bronze :)

Kdoe ook de Silver.

Ksta niet eens in de top 5 :S Zo krijg ik nooit m'n vierde shirt :S....
Naja, misschien dat ik beter presteer op 313K :).

Kuch-hoest-kuch

Ciao
Zieke Gekke Gek

Dat is mazzel hebben idd. Ik ben nu aan t hopen op mn snelle vingers bij de bronze. Tot dusver no luck

Supermoderator
Zeezout

Ik doe mee met de Bronze...

Voor silver speel ik te weinig.... :D

dustje

ik was weer eens te laat :tongue:

hoop wel dat er iig genoeg dutchies (EN BELGEN JA) zich hebben kunnen inschrijven voor vanavond :D