Ik zit momenteel onder de 50$
dat noem je dan een laagte grens. Titan slaat echt nergens op!!!
Oorspronkelijk gepost door Timbo925
Ik zit momenteel onder de 50$dat noem je dan een laagte grens. Titan slaat echt nergens op!!!
Nog een Titan liefhebber haha :D. Ken dat gevoel daar
Blij dat ik daar niet zit dan.
Ik neem aan dat de bankrollen die hier worden gepost exclusief vrijgespeelde bonussen zijn?
Oorspronkelijk gepost door WPTRay
Ik neem aan dat de bankrollen die hier worden gepost exclusief vrijgespeelde bonussen zijn?
Ja, daar houden we ons mee bezig; de bonussen aftrekken van je winst
Oorspronkelijk gepost door WPTRay
En hoeveel is de bankroll als ik vragen mag?
Omdat je in de eerste 4 dagen al -ik geloof- $120,- had, ben ik erg benieuwd![]()
Ik ben verspreid gaan spelen en zo heb ik dus nu een account op 4 sites.
Daarnaast heb ik op mansion met het verdiende cashgamegeld grotere mtt gespeeld waarin ik niet zo heel succesvol geweest ben. Maar alles bij elkaar over die 4 sites nu zo'n 800$.
gisteren op Partypoker banrollbuilderfreeroll gewonnen, en dat is de mtt met de meeste deelnemers (2300) tot nu toe dat ik gewonnen heb. Prijs 20$ en een ticket voor een 2500$ freeroll......
$ 237,41 in de min in 7.5k handjes op 50 en daarna 25NL in 1 weekend, ik heb gewoon geen een draw gehit en elke coinflip verloren. Het waren gewoon niet eens echte bad beats (70-30 situaties zijn geen echte bad beats) maar echt mee zat t ook niet...
$225, heb net een upswingetje gehad, maar ik ga nog niet naar NL25 SSS, ik zit nog zo lekker in mijn comfort zone en ik vind dat ik nog teveel fouten maak.
Bankroll van 10000 $ zonder cashouts, maar gezien ik 2700 € afhaalde zal'k binnenkort nog eens over die grens moeten
Oorspronkelijk gepost door SonicXT
Bankroll van 10000 $ zonder cashouts, maar gezien ik 2700 € afhaalde zal'k binnenkort nog eens over die grens moeten![]()
Dutch community record?
congratz
Eindelijk boven 300$, heel lang break even gespeeld, zelfs licht verlies, maar nu op 1u30 zo'n goeie 50$ gestegen dankzij 1 heeeel erg slechte maniak met veel geld
BR: 338$ (dus gelijk ook boven de 200 €)
Oorspronkelijk gepost door selgae
Ik zit momenteel onder de 50$dat noem je dan een laagte grens. Titan slaat echt nergens op!!!
Wat is er mis met titan? Ben daar begonnen met die $50 en sta nu rond de $400 met sng's.
Oorspronkelijk gepost door Fredjen
Oorspronkelijk gepost door selgae
Wat is er mis met titan? Ben daar begonnen met die $50 en sta nu rond de $400 met sng's.
Het is gewoon populair om Titan de schuld te geven van eigen slecht spel geloof ik
Oorspronkelijk gepost door elrio
Oorspronkelijk gepost door SonicXT
Bankroll van 10000 $ zonder cashouts, maar gezien ik 2700 € afhaalde zal'k binnenkort nog eens over die grens moeten![]()
Dutch community record?
![]()
congratz
Timor83 zit daar nog een héééél stuk boven