Jup
en idd ergens, ik zou het eens moeten navragen...
Oorspronkelijk gepost door Joenaes
Jup![]()
en idd ergens, ik zou het eens moeten navragen...
Hehe, same scenario hier.
April wordt hel (wat ik eerder al zei van februari en maart :()
Oorspronkelijk gepost door markuselitus
$10k woehoe
Wow, dat is echt nice, gefeliciteerd!
Nu snel doorstomen naar de 20
wtf maakt het nou uit of je $50k op 1 site of op 4 sites en Moneybookers hebt staan?
Of tel je jouw spaarrekening bv ook niet bij je gewone geld op?
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
wtf maakt het nou uit of je $50k op 1 site of op 4 sites en Moneybookers hebt staan?Of tel je jouw spaarrekening bv ook niet bij je gewone geld op?
BRM!!!
brm heb je ook als je je geld spreid... dan meot je gewoon bijstorten als je veel verliest
wtf maakt het nou uit of je $50k op 1 site of op 4 sites en Moneybookers hebt staan?Of tel je jouw spaarrekening bv ook niet bij je gewone geld op?
Maakt mij niks uit hoor, hoe iemand zijn geld weg zet.....
Ik vroeg mij alleen af hoe het bedoeld werd, aangezien 10k lifetime winnings me wat weinig leek voor een nl200 regular.
Waarschijnlijk heeft Markus zich gewoon snel opgewerkt naar nl200....
@Markus: congrats met je BR!
Ben nu aardig op weg naar een BR van $300... Dus binnenkort daarvan ook even een melding
Oorspronkelijk gepost door zazizo
Maakt mij niks uit hoor, hoe iemand zijn geld weg zet.....
Ik vroeg mij alleen af hoe het bedoeld werd, aangezien 10k lifetime winnings me wat weinig leek voor een nl200 regular.
Waarschijnlijk heeft Markus zich gewoon snel opgewerkt naar nl200....@Markus: congrats met je BR!
niet lifetime winnings, das mn br atm.
jaaaaaaaaaaaaa vandaag 1000 strategypoints gehaald! Nu ben ik elephant aan t downloaden. Dus nog ff en dan kan ik ook grafieken laten zien. Ik speel nu nog breakeven met een beetje in de plus, maar de rake is killing me op fulltilt. Zal ongetwijfeld nog wel een paar vette leaks hebben, maar die werk ik er nog wel uit. Pokerstrategy, alvast bedankt!!