Het heeft even geduurd, maar eindelijk boven de $200 geraakt.
Oorspronkelijk gepost door Speedymalefi
Ik nu al een tijdje boven de $1000. Al ep $1800 gestaan, maar wat afgehaald.![]()
Zo, ik heb nog weinig van je gehoord of gezien, maar je staat al op een aardige bankroll...
En nu ook 100k SP
Lifetime StrategyPoints:
100 010
(of 34 voor de nerds onder ons)
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
En nu ook 100k SP![]()
Lifetime StrategyPoints:
100 010(of 34 voor de nerds onder ons)
Feliciteerd
500K is black, hoe lang duurt dat met de huidige snelheid?
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
En over 100k minuten neem ik de wereld over...
dan pas?
Al snel na mijn startkapitaal te hebben ontvangen de 100$ gepasseerd... En niet lang daarna de 150$ (moet nu een bak geven aan een maat van mij!), maar daar zit ik ondertussen alweer onder...
Vandaag voor het eerst een 5$ 30 man toernooi gewonnen op Mansion. $60 gewonnen, voor het eerst meer dan 24$ gewonnen in een toernooi. En bankroll voor het eerst boven de €90 op Mansion.
Het spelen van $5 is niet echt BRM maar heb al meerdere 2$ toernooien gewonnen op Titan en Mansion en ben al meerdere malen ITM gekomen dus blijkbaar is mijn spel wel goed genoeg voor dat niveau. Is het nu verstandig om eerst meerdere toernooien tegelijk winnend leren spelen en dan pas definitief over te stappen naar 5$?
Woop Woop ♠_biggrin:
Eindelijk ben ik erin geslaagd om mijn bankroll tot $200 op te bouwen.
$500 here I come... ♠_thumbsup:
@ ColdzeroNL: BRM is niet om te zien of je een limiet kan verslaan of niet, het is om ervoor te zorgen dat ondanks een reeks van suck-outs, bad beats of downswings toch niet broke gaat. Met maar 18 buy-ins kan je echt geen $5 30 man SNG's gaan spelen. Meerdere tafels tegelijk kunnen spelen is ook niet noodzakelijk zolang je niet voor winst/uur speelt. Als je denkt dat 1 tafel te saai wordt, kan je proberen met 2 tafels en als dat goed gaat langzaam aan het aantal tafels verhogen.