Terug naar 650
na een slecht begin op titan met de gratis $50(nog 9 euro van over maar wel nog $80 bonus te verdienen) had ik besloten om $50 die ik gewonnen had met freerolls op stars uit te cashen en te gaan spelen op andere pokerrooms, inmiddels ben ik net de $1500 gepasseerd. Binnenkort maar weer es gaan "titannen".
Moest het toch nog even aanhalen;
* NL100
* 800$
* Grootste pot ooit;
Pre-flop: ($1.5, 9 players) Hero is MP2 T♥ T♦
3 folds, Hero raises to $4, MP3 calls $4, CO calls $4, 1 fold, SB calls $3.5, 1 fold
Flop: J♥ T♠ K♣ ($17, 4 players)
SB checks, Hero goes all-in $17.5, MP3 goes all-in $20.95, CO raises to $35, SB folds
Turn: 8♣ ($90.45, 3 players)
River: 9♦ ($90.45, 3 players)
Final Pot: $76.40
Hero shows: T♥ T♦
MP3 shows: K♦ A♣
CO shows: J♣ K♥
Hero wins $66.5 ( won +$45 )
Ik kan niet wachten om hier mijn post te maken.
Overigens, ik zie hier een discussie over de verschillende pokerrooms.
Ik denk dat ik mijn Titan account uitcash en dat geld op mijn PartyPoker account bijschrijf, want ik ben van mening dat de hele bekende sites meer fishes bevatten.
Is dit een goed idee, of niet?
Ten tweede, ik stond eerst op $96, toen gehalveerd in een paar dagen, maar nu ben ik weer rond e $75, dus ik hoop gauw de magische grens van $100 te passeren!!
SSSen zou ik idd niet doen op Titan, maar ook niet op party.
Wanneer je niet superveel tafels speelt zou ik everest eens proberen (moet je wel de software aankunnen) en anders Mansion. Van wat ik gezien heb is Mansion echt heel fishy en ze hebben ook wel redelijk veel tafels.
Wanneer je nog geen account heb op pokerstars kun je het ook daar eens proberen.
PokerStars heb ik al een account op.
Maar Titan vind ik niks, dus kan ik het beste op een andere site beginnen en daar dan meteen ook voor een bonus gaan.
PartyPoker heb ik ook al een account.
Wat bedoel je precies met de software van Everest?
En wat bedoel je met superveel tafels?
Ik speel minstens op 4, vaak 6 soms 9.
Software van Everest is verschrikkelijk slecht en langzaam. Maar wanneer je een redelijk snelle PC hebt is het wel te doen, en er zitten daar heel erg veel fishes. 6 tafels gaat wel, 9 is denk ik al wat moeilijker.
Ik kan je wel aanraden (niet omdat ik hier moderator ben) om toch strategypoints te verzamelen, als SSS speler ben je later redelijk veel afhankelijk van stats en daar is elephant heel handig voor. Ook zijn er heel handige artikelen voor gold en hoger wanneer je SSS speelt
Ik zou voor Mansion of Everest gaan, op Party zitten al heel veel SSSers
Nou laat ik het ook maar eens zeggen, "De magische grens " van $700 bereikt!!
Lee je gaat trouwens echt als een speer!! Keep it up!!
Gisteren de magische grens van 400$ bereikt.
Wat daar magisch aan is dat ik NL50 SSS kan beginnen spelen
grtz elrio
gisteren heb een 30 personen toernooi op titan gespeeld en gewonnen 12 dollar
nu heb ik hiermee de grens van 50 dollar overschreden
op naar de 100
Zo.... Het is ziek, I know zoveel spelen op 1 dag, maar goed... Zat al zo'n tijd (3 dagen ofzo
) tegen die 1k aan te hangen. Zonder die bonus was het, zoals je ziet, niet gelukt
En voilla....

Nu zijn we klaar met resultorientated spelen
Thanks to Sharp en Leo heb ik de $100 grens bereikt!!!
Aangezien Sharp mij wilde backen voor de 100K, heb ik er $45 bij verdient en daarmee keihard over de $150.
En met de bonus die ik binnen 2 dagen zeker zal krijgen knal ik hem direct over de $150 heen
heb $112.50 in de 100k gewonnen dus heb even over de magische grens van 100 gezeten maar moest toen weer $56.25 afstaan. en sta nu op $62 na 10 handjes $0.01/$0.02 NL gespeeld te hebben.
EDIT: ik heb ook $75 op full tilt dus wat dat betreft sta ik boven de magische grens van 100
En vandaag over de $170 heen!!
Niet echt magisch, maar ik ben in 1x van $120 naar $170 gegaan met een vrijgespeelde bonus.
Dus dat betekent....................... dat ik NL25 mag spelen!!
Een behoorlijke mijlpaal, al zeg ik het zelf