4000e forumpost
Ja, dat klopt. Inmiddels ben ik de 1 jaar grens voorbij, want in Januari 2009 kwam ik bij PokerStrategy.com. Om precies te zijn 12 januari volgens datum van aanmelding.
Er is in het afgelopen jaar veel gebeurd, en ik heb vooral ook een aardig aantal taken op mijn genomen om PokerStrategy nog beter te maken, als freelancer. Pokeren doe ik ook wel, maar daar blijft vaak niet zoveel tijd meer voor over.
Op naar een minstens net zo succesvol tweede jaar!
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Xpload1989 1 jaar bij PokerStrategy.com!Ja, dat klopt. Inmiddels ben ik de 1 jaar grens voorbij, want in Januari 2009 kwam ik bij PokerStrategy.com. Om precies te zijn 12 januari volgens datum van aanmelding.
Er is in het afgelopen jaar veel gebeurd, en ik heb vooral ook een aardig aantal taken op mijn genomen om PokerStrategy nog beter te maken, als freelancer. Pokeren doe ik ook wel, maar daar blijft vaak niet zoveel tijd meer voor over.
Op naar een minstens net zo succesvol tweede jaar!
![]()
Feli!!
Is geweldig om je hier te hebben
Oorspronkelijk gepost door Ruleza
30k winnings
damn je gaat als een speer.. respect!
Gisteravond mijn dag afgelopen met een nieuwe 'best daily profit' van $110
Dat is 11BI op NL50 SSS. En niet eens zo zeer een upswing als ik het zo inschat, heb geen EV-lijnen in mijn PT3, want meeste lag ik gewoon voor tegen fish, en zo gek veel suckouts heb ik niet uitgedeeld.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
vrijdag 15 januari 2010
Caroline's officiële eerste 2k$+ dag.
wat?
Eindelijk de $700 doorbroken begin van de week en het wordt nog mooier ook de $800 doorbroken door 3 prima resultaten in 45 mans $5,50 (1e, 2e en 5e). Eindelijk na een halfjaar kommer en kwel!!!!!!!
EINDELIJK de 1K mijlpaal op FT gehaalt:D ... waar rush poker al niet goed voor is
...+400 deze week (1 a 2 uutjes per dag):f_cool:
Hallo pokervrienden,
Mijn BR ziet er als volgt uit.
Ik ga langzaam richting de 300 voor de 10NL.............
Tot nu toe mijn beste resultaat sinds mijn pokerloopbaan
Neteller 110$
pokerstars 60$
Full tilt 60$
---------+
230$ totaal.
groet Beukie1
BR is de 1.5K gepasseerd.
Intussen vandaag al 4K hande op NL50 en bijna aan de 1600