1500 winst in totaal sinds februari, 2600 lifetime en incl TAF br van 3k gepasseerd
Voor de derde maal de $300,- bereikt. Maar ieder keer viel ik er weer onder terug. Wordt een beetje een psychologishe grens, alhoewel ik de laatste weken in een betere mindset vertoef..
Volgende te bereiken grensen : 2000 PS punten en $500,- en BSS NL10.
Niet persee in die volgorde
Thx guys, al ben ik er alweer onder gedoken, ben er ook weer bijna terug overheen
altijd ff knokken met die magische grenzen he
Nox
Ik hoop binnenkort de magische grens te bereiken van 1 week geld houden op een pokeraccount zonder het op te hoge limieten te verliezen.
Ik wacht overigens nog tot ik een €25 bonus krijg op 'pokersite x'. Hiermee ga ik dan €1 SNG's spelen, omdat het helaas niet lager kan (niet volgens BRM, I know maar kan niet anders). Kijken of ik dit voor één keer niet verlies binnen 1 of 2 dagen.
Oorspronkelijk gepost door Avalonn
Ik hoop binnenkort de magische grens te bereiken van 1 week geld houden op een pokeraccount zonder het op te hoge limieten te verliezen.
Ja, ook dat zijn magische grenzen!
Probeer je echt aan BRM te houden (je weet nu waarschijnlijk ook wel waarom dat zo belangrijk is; dat het bij room X even niet kan met die SNG's is niets aan te doen, maar eenmaal je genoeg hebt kun je weer aan normaal BRM doen), want het is echt cruciaal.
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Deze maar weer eens een keertje bumpen.200.000 FPP op Stars
![]()
geef die dingen is gewoon uit nit
Oorspronkelijk gepost door envyjosh
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Deze maar weer eens een keertje bumpen.200.000 FPP op Stars
![]()
geef die dingen is gewoon uit nit
![]()
Dat gaat pas bij 250k Josh :(.
Ik heb er eentje lopen, nog 3dagen oid ^^
Na ongeveer 3 jaar aangesloten te zijn op pokerstrategy, en de gehele tijd te schommelen tussen 0 en 500 eindelijk de 500 bereikt. BR: $ 532
Door me eindelijk eens (semi) serieus toe te leggen op een variant: STT's
Waarschijnlijk ga ik er binnen een beetje weer onder want de eerste downswing na mijn serieuse start moet nog komen.
Voor het eerst in mijn (korte) pokercarrière geld kunnen uitcashen! "Maar" €50 weliswaar, maar ik ben er zeer tevreden mee. Ik bouw nu rustig verder met de overblijvende €30!
Oorspronkelijk gepost door Buffe1904
Voor het eerst in mijn (korte) pokercarrière geld kunnen uitcashen! "Maar" €50 weliswaar, maar ik ben er zeer tevreden mee. Ik bouw nu rustig verder met de overblijvende €30!
Waarom zou je in gods naam willen uitcashen?
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Oorspronkelijk gepost door Buffe1904
Voor het eerst in mijn (korte) pokercarrière geld kunnen uitcashen! "Maar" €50 weliswaar, maar ik ben er zeer tevreden mee. Ik bouw nu rustig verder met de overblijvende €30!Waarom zou je in gods naam willen uitcashen?