Ga naar het forum
"De magische grens"...

Meldingen
Alles wissen

"De magische grens" van ..... bereikt!

1,581 Berichten
368 Gebruikers
0 Reacties
135.3 K Weergaven
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door liessens
Eindelijk de grens van 50dollar bereikt op ftp.(begonnen van niks)

Zelfs in 1keer de 60dollar ook bereikt.

Dat zijn de moeilijkste grenzen. Ben in de tijd ook van niks begonnen (zelfs geen startkapitaal en dergelijke). Wil je wel waarschuwen. Hanteer vanaf nu een uberstrak BRM en tilt niet... Dat laatste was de reden waarom ik nog heb moeten storten :)

Succes!

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Tilt is de reden dat ik er nu pas ben :P
Maar mijn maingame is nu horse/7-game HU en is eigenlijk amper varriance bij mij en toch heb ik heel ruime BRM. Ik win gemiddeld iets van 8à 9/10 HU's.

Beantwoorden
Citeren

1000$ begonnen van niets. :pokerface:

Beantwoorden
Citeren

Van een 40 tegen 2960 achterstand, de heads up uiteindelijk weten te winnen
($2 heads up SNG).
Zo leuk hoe die vis tekeer ging toen 'ie verloor (hij bleef bij gelijke stacks pushen met Q4, J4, dat soort troep) :D :D :D :D

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

>500$ ship (850$)
Bankroll weer boven de 500$. En zelfs bijna 1000$

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Op amper 3dagen heb ik nu ook de 100dollar mark bereikt.

Mijn roi blijft gigantisch op de mixed games HU sng's. Ik mix nu 2/5dollars door elkaar. Wat dus vrij aggressieve BRM is, maar met max 2HU verloren op een rij, is dit vrij goed te doen

Beantwoorden
Citeren
wauss
PokerStrategist

Op amper 3dagen heb ik nu ook de 100dollar mark bereikt.

Mijn roi blijft gigantisch op de mixed games HU sng's. Ik mix nu 2/5dollars door elkaar. Wat dus vrij aggressieve BRM is, maar met max 2HU verloren op een rij, is dit vrij goed te doen

ja tot je uit je hotrun komt en in een downswing raakt en dan moet je ook niet raar opkijken als straks alles weg is.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Bwa hotrun ik heb al zeer vaak grote potten verloren met handen die je gewoon als nuts kan beschouwen. Voorbeeld in stud high full house tegen 78910 bord. Hij showed hoger full house of quads, maar vaak kan ik ondanks zo'n tegenslagen nog terugkomen. Ik besef dat mijn werkelijke ROI natuurlijk lager is dan huidige, maar ik merk gewoon dat vele echt niet weten wat ze doen. Bovendien is varriance zoveel lager in horse dan in nl hold'em.

Als ik overigens ooit 4op een rij zou verliezen(en dus 14dollar kwijt ben, heb ik geen enkel probleem om eens terug te down moven, maar zie ik echt niet snel gebeuren)

Beantwoorden
Citeren

Bwa hotrun ik heb al zeer vaak grote potten verloren met handen die je gewoon als nuts kan beschouwen. Voorbeeld in stud high full house tegen 78910 bord. Hij showed hoger full house of quads, maar vaak kan ik ondanks zo'n tegenslagen nog terugkomen. Ik besef dat mijn werkelijke ROI natuurlijk lager is dan huidige, maar ik merk gewoon dat vele echt niet weten wat ze doen. Bovendien is varriance zoveel lager in horse dan in nl hold'em.

Als ik overigens ooit 4op een rij zou verliezen(en dus 14dollar kwijt ben, heb ik geen enkel probleem om eens terug te down moven, maar zie ik echt niet snel gebeuren)

uw onderschrift is niet in orde

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Ja ik weet niet hoe het komt dat het niet lukt

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Ja ik weet niet hoe het komt dat het niet lukt

Bij signature moet je op opties klikken en dan BB-codes activeren (of niet de-activeren)

Beantwoorden
Citeren

Na veel kleunen en beunen eindelijk de 1000$ overall bankroll gehaald (80% tilt 20% stars).

Nu door naar de 2000 :D

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Eh mijn post is verdwenen, ik had gisteren dus 200bereikt, vandaag lijkt dit al weer langs verleden :D

Beantwoorden
Citeren
FriskyArt
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni

Eindelijk de grens van 50dollar bereikt op ftp.(begonnen van niks)

Zelfs in 1keer de 60dollar ook bereikt.

Dat zijn de moeilijkste grenzen. Ben in de tijd ook van niks begonnen (zelfs geen startkapitaal en dergelijke). Wil je wel waarschuwen. Hanteer vanaf nu een uberstrak BRM en tilt niet... Dat laatste was de reden waarom ik nog heb moeten storten :)

Succes!

Voel helemaal mee hier ;)

Beantwoorden
Citeren

Van -$1.5k naar +$1.5k op 6 maanden tijd. Me likey!

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

En de grens van de 300 en de 400dollar ook weeral gehaald.

Me love the 1+0.1Rush on demands

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MeanGreen
$800+ op één room => Rolled for NL100. Vorige maand was financieel een feest (zie de maart-grafieken), beetje Take2 erbij, rakeback, aardige sessie gisteren _cool:

Hoogste BR ooit, vertrouwen in het eigen spel is hoger dan ooit. SSS is here to stay.

Dat was op 20 april, vandaag de $1k gehaald :pokerface: In dit tempo ben ik over ruim 96 jaar miljonair.

Beantwoorden
Citeren

Vanwege goed volume voor het eerst gold vandaag bereikt :)

Ook heb ik 2 dagen geleden de grens van 325$ bereikt waarbij ik kon upmoven naar 6.50 STT's, maar ben na redelijk slecht te runnen helaas weer terug naar een bankroll van 250$ (EV Adjusted 415$)

Nu dus weer downmoven naar 2.25$ STT's, volgende keer beter zullen we maar zeggen.

Beantwoorden
Citeren

-$200 in 24 uur :facepalm: Tot nu was -$100 het hoogste

Beantwoorden
Citeren
Soulsword208
Poker Player

Met mijn laatste $10,- (Stellar reward bewaard voor als ik busted zou zijn)

Heb ik nu $20,- op stars
$35,- op FTP

Dus nu gelukkig een redelijk gezonde rol van $55,- en kan ik dus weer binnen een fatsoenlijk BRM spelen.

BRM FTW!

Beantwoorden
Citeren